SMILE! ik ben begonnen met tandenbleek middeltjes!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

doerakje

SMILE! ik ben begonnen met tandenbleek middeltjes!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-10 22:12

Hoi allemaal! :D :D :D
nu smile ik wel zo vrolijk maar dat doe ik dus eigenlijk liever niet.. mijn tanden zijn namelijk nogal geel :oo
Ik erger me er heel erg aan en heb gisteren een twee middeltjes gekocht om mijn tanden witter te maken.
alleen of het echt werkt?
Ik heb zelf tanpasta gekocht van pearl drops en dan de party sparkle
en ook een soort stift die je in twee stappen aan moet brengen van GO white.. die garandeert binnen 3 dagen resultaat
de go white is 14, 95 en de sparkle 4,95

iemand ook ervaringen met deze merken of weet iemand iets beters?

nog maar een om het af te leren :D

maaikj

Re: SMILE! ik ben begonnen met tandenbleek middeltjes!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 22:13

ik ga dit topic een volgen

K_im

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 22:15

Mijn tanden kunnen er ook wat van.. die zijn ook geel.
Ik heb zelf nog geen ervaringen met bleekmiddeltjes, maar ben beniewd of het werkt. Ik geloof er zelf nooit zo in.

di_Segno

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 22:16

Crest white strips!!

Te koop in Amerika, maar even googlen en dan is het makkelijk te bestellen ( mits je een creditcard hebt ;) ).

doerakje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-10 22:19

di_Segno.. tell us heb je wittere tanden :D

Dekloktikt

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 22:20

Ik heb ook vrij gele tanden. Je heb tegenwoordig ook zon tandenlak ofzo? Wat van datzelfde merk als pearl drops is. Is nu steeds reclame van en ben er best benieuwd naar.

K_im

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 22:21

Ik ben eigenlijk vooral benieuwd of je glazuur er niet aan gaat. Ik heb al redelijk gevoelige tanden.. En zit daar niet op te wachten.

Akhal_Teke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 22:22

De mijne zijn niet geel, maar het kan altijd witter..

doerakje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-10 22:23

ja die was uitverkocht :+ maar goed die van go white is volgens mij het zelfde princiepe..

K_im ik voel wel dat ze heel glad zijn en het lijkt wel of ze al iets gevoeliger zijn maar persoonlijk heb ik het er voor over als ze maar wit worden :o

(echt geel zijn de mijne ook niet hoor maar ze zijn niet spier wit.. wellicht maak ik wel een foto van before en after ;) )

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 22:23

K_im schreef:
Ik ben eigenlijk vooral benieuwd of je glazuur er niet aan gaat. Ik heb al redelijk gevoelige tanden.. En zit daar niet op te wachten.

Zou het daarom alleen in overleg met je tandarts doen en niet zomaar iets uitproberen.
Tandpasta's die je tanden witter maken zit vaak een soort schuurmiddel in... niet heel goed voor je tanden dus.

Amanda_T

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 22:25

Er staat op mijn tube met speciale witte-lach-middeltjes ook dat je het maar een bepaald aantal dagen per periode mag gebruiken omdat het anders inderdaad aantast..

doerakje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-10 22:26

Welke heb jij amanda!?

K_im

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 22:27

x_Marr schreef:
K_im schreef:

Zou het daarom alleen in overleg met je tandarts doen en niet zomaar iets uitproberen.
Tandpasta's die je tanden witter maken zit vaak een soort schuurmiddel in... niet heel goed voor je tanden dus.

Mijn tandarts heeft het afgeraden.. Schijnt niet goed te zijn voor je glazuur. Maarja, de tandarts wil natuurlijk het liefst dat je je tanden laat bleken, wat een hoop geld zal kosten en voor hem opleveren.
Als uit ervaring nu blijkt dat het meevalt zal ik het zeker nog eens overwegen, maar wil eerst ervaringen horen ;)

Amanda_T

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 22:29

doerakje schreef:
Welke heb jij amanda!?

Dat zou ik morgenvroeg even moeten kijken, dat weet ik zo niet uit m'n hoofd. Gebruik hem ook niet zo regelmatig, behalve wanneer ik zie dat m'n tanden beetje gelig worden. Dan poets ik 3 a 4 dagen met dat spul en dat is het voor de eerste tijd weer netjes..:)

Cassidy

Ik zou niet zomaar wat gaan proberen, het zijn tenslotte wel je tanden. Overleg even met je tandarts..

Eem kennis van mijn heeft het bij een mondhygieniste laten doen, en er heel gevoelige tanden aan overgehouden. Ook verkleuren de tanden heel snel als hij nu bijv. rode wijn of door kruiden of eigen kleurstoffen van de voedingsmiddelen gekleurde dingen eet, zoals bijv. rode bietjes.

chocobroodje

x_Marr schreef:
K_im schreef:

Tandpasta's die je tanden witter maken zit vaak een soort schuurmiddel in...
niet heel goed voor je tanden dus.

Dit is zo waar! Let aub op met wat je gebruikt, en gebruik geen producten door elkaar heen. Het allerbeste: ga naar je tandarts of mond hygieniste.

doerakje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-10 22:30

:O ik gebruik ze door elkaar

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 22:31

doerakje schreef:
:o ik gebruik ze door elkaar

Niet doen! Echt heel onverstandig. Dalijk hou je geen glazuur meer over! Liever wat gele tanden dan geen tanden :7

doerakje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-10 22:33

:( het leek te werken

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 22:35

En een leuk weetje: gele tanden zijn meestal sterker dan witte tanden ;) En bij mij en broertje klopt dat wel, ik heb beetje gele tanden en mijn broertje heeft echt supergele tanden en hij heeft NOOIT problemen met zijn tanden terwijl ik elk half jaar weer een gaatje moet laten dichten.

K_im

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 22:56

Ik vind het zo lelijk he.. gele tanden. Ik weet dat veel mensen er last van hebben, maar mooi is anders.
Het erge is zelfs dat ik iedere dag 2 en soms zelfs 3 (als ik later op de dag begin met werken) keer per dag mijn tanden poets.. En geloof me, geel zijn ze wel.. heel frustrerend.

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 23:00

Ik vind het nogal geld en tijd verspilling om je druk te maken over kleur van je tanden. Tuurlijk baal ik af en toe dat mijn tanden zo geel zijn maar ik ken iemand die onnatuurlijke witte tanden heeft en dat vind ik eigenlijk lelijker dan gele tanden.

Ook mijn tandarts heeft onnatuurlijke tanden.. echt ieewwww

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 23:02

@ Moonchloe: Ja maar er zit ook weer een verschil in heeele gele tanden en onnatuurlijk wit.

Middenweg is er ook nog he ;)
Natuurlijk wit dus..

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 23:04

Dekloktikt schreef:
Ik heb ook vrij gele tanden. Je heb tegenwoordig ook zon tandenlak ofzo? Wat van datzelfde merk als pearl drops is. Is nu steeds reclame van en ben er best benieuwd naar.

Ik ook, maar ben dus ook benieuwd naar hoe het voor je tanden is. Heb ook gevoelige tanden, dus ik wacht nog even af. Misschien even aan mn tandarts vragen :P

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 23:06

Wat is natuurlijk wit? I.m.o krijg je met hulpmiddelen al gauw onnatuurlijke witte tint. Of ze worden niet wit :P