Gisteren is op de een of andere manier kramp in mijn bil geschoten. Ik was niks raars aan het doen
zat gewoon aan de eettafel en op het moment dat ik opstond auw!! Gisteren was de pijn nog wel uit te houden maar toen ik vanmorgen mijn bed uitkwam voelde het niet goed. De kramp is heviger en straalt uit tot helemaal in mijn linker enkel. Als ik zit is het gevoelig maar uit te houden maar zodra ik op wil staan dan word ik gewoon misselijk en duizelig van de pijn. Dat trekt na een halve minuut een beetje weg en als ik beweeg gaat het wel weer maar als ik dan een rondje ga lopen of gewoon stil blijf staan komt de kramp dus weer in alle hevigheid terug. Nou weet ik dat je met kuitkramp je been gestrekt moet houden en dan je tenen voorzichtig naar je toe moet trekken om de spier op te rekken maar hoe doe ik dat met bilkramp??
Weet iemand sowieso hoe je zomaar uit het niets kramp in je bil kan krijgen? Ik heb de afgelopen dagen ook geen gekke dingen gedaan en ik fiets altijd vrij veel, rij regelmatig paard dus ik krijg op zich wel genoeg beweging...