Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Aladinnetje schreef:idd, je moet nu aan jezelf denken. waarom werk je in een fabriek? als ik jou was zou ik een leukere en gezondere baan zoeken. lekker in de buitenlucht ofzo of met dieren.![]()
ga je binnenkort naar de cardioloog? het zou fijn zijn als ze je snel helpen. en nee je bent geen mietje! met die hitte in een fabriek werken, volgens mij krijgt iedereen daar een hartritmestoornis van.![]()

Evelyne79 schreef:Stel dat de bedrijfsarts het niet eens is met je ziekmelding hoef je daar nog niks mee te doen, een bedrijfsarts mag alleen maar adviseren en een advies is niet bindend.
mocht dat zo zijn dat hij vindt dat je gewoon kunt werken schakel je gewoon je eigen huisarts in, die kan wel een bindend advies geven.
Succes en sterkte ermee
Evelyne79 schreef:nogmaals het advies van een bedrijfsarts is niet bindend alleen maar adviserend als je werkgever het advies van de bedrijfsarts op wil volgen hoef je daar nog niet mee accoord te gaan en kun je via je eigen huisarts nog een volgende stap zetten
WouOele schreef:Ben net terug van de bedrijfsarts,
Hij heeft ook even geluisterd en adviseerde me om naar een cardioloog te gaan.Morgen heb ik weer een afspraak met de huisarts,dus kan dat gelijk dan regelen.
Qua werk,ga ik nu halve dagen werken,dat houd voor mij in 3 ochtendjes en dan heel rustig werk,al met al had hij er zeker begrip voor.
Rock schreef:Ah op die manier, ja dat is logisch natuurlijk. In mijn geval nam de bedrijfsarts het oordeel van de verloskundigen en echoscopist over na het zien van de stukken.