Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
soms krijg ik dan zo'n energie ''shot'' en ga spontaan iets doen, kwartier later lig ik weer voor pampus op de bank hahaha 

Alleen s avonds dan ben ik vaak de hele tijd buiten dingen aan het doen met de paarden, ook een beetje onnuttige dingen omdat ik dan gewoon iets moet doen... Happy_Liz schreef:@ Smidtje: ik vind het vervelende dat het zo warm is haha.. heb er verband er even af gehaald zodat het even kan luchten..
ben blij dat het vanavond waarschijnlijk gaat regenen en dat het morgen koeler wordt
Ik durf het eigenlijk niet. Van dit weer krijg ik enorme hoofdpijn aanvallen.
Nou dan wordt je ook gek met dit weer. Jeuk!!! Heb nu een brace gevraagt en gekregen
Kan tenminste zwemmen. Het verband van mijn rechter is er al af. (Had/heb een peesontsteking, verknelde zenuw en ganglion by the way) R0oszs schreef:ik ben de laatste tijd ook erg moe. Denk dat het gewoon door de warmte komt.
Vooral s middags heb ik echt nergens zin in en doe ik het lekker rustig aanAlleen s avonds dan ben ik vaak de hele tijd buiten dingen aan het doen met de paarden, ook een beetje onnuttige dingen omdat ik dan gewoon iets moet doen...
Baron31 schreef:Ik ben de laatste 3weken ook erg moe, het is geen lui heid, het s gewoon echt een gevoel dat ik enorm moe ben. Ik ben ook niet vooruit te branden en ik ben blij als de dag weer voorbij is. constant ben ik aan het gapen, gister erg hoofdpijn gehad en erg misselijk geweest, vannacht koorts gehad, misschien is het wel over vermoeidheid?
)
want mijn vocht, zouten e.d. die ik heb moet ik nu zoveel mogelijk zien te behouden