Ik heb een lange tijd rondgezocht op bokt, verschillende topics helemaal doorgelezen waaronder deze: [MW] Puisten, help! , maar ik kan nergens een goeie oplossing of wat dan ook voor mee-eters vinden.

ik heb er zelf aardig veel last van, snap niet waarom ze komen en nu ook niet meer hoe ik ze in godsnaam wegkrijg!!
ik heb een ontzettend gevoelig gezicht, dus telkens staan knijpen doe ik al helemaal nietmeer, krijg ik meer rode plekken van dan dat iets beter word.

ik heb ook ontzettend veel kleine zwarte puntjes op mijn neus en tussen mijn neus en lippen in, meerdere malen is mij verteld dat dit echt geen mee-eters zijn omdat ze veel kleiner zijn maar het er ook ontzettend veel zijn, uit te drukken zijn ze ook niet.
ik zit er zelf best wel erg mee omdat ik telkens dat ik in de spiegel kijk echt het gevoel heb dat ze wegmoeten.

zelf was ik elke ochtend en avond mijn gezicht, smeer dunne dagcreme, na het douchen een soort van nacht/dagcreme van Tea Tree Oil en af en toe dep ik met een watje sterilon op mijn onregelmatigheden.
ik begin de kleine zwarte puntjes ook te krijgen tussen mijn wenkbrauwen maar ben er eigenlijk al wel van verzekerd dat dit geen mee-eters zijn, die zien er voor mijn gevoel namelijk anders uit.
ik weet dat een van de beste oplossingen is dat je er van af moet blijven maar dit werkt gewoon écht niet!

ik ben vaak buiten, ben gestopt met het (zoveel) eten van kaas, let ook op vettigheden etc, mijn menstruatie is alwel begonnen maar ik heb hier nooit last van gehad en ik weet gewoon even nietmeer wat ik er mee aanmoet.
ervaringen/oplossingen/tips of wat dan ook zijn allemaal welkom!

groetjes, Ayla.

maar het werkt onwijs goed, mijn neusje is weer glad
Is een beetje klei-achtig en reinigt diep.