altijd nog domme mensen die je beoordelen op handicapje ..

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

shadowflower

altijd nog domme mensen die je beoordelen op handicapje ..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-10 10:01

Eigenlijk wil ik hier een discussie beginnen.

Ik was laatst op een feestje met in totaal 9 mensen. Was opzich heel erg gezellig.
We zijn rond half 3 snachts weggegaan. Vervolgens hoorde ik dus via diegene die jarig was dat iemand achter mijn rug om. Net toen ik weg was hele vieze en banketstaaf opmerkingen heeft gemaakt over mijn shisis(hazenlip).

Ik dacht zelf eerst dat mensen die ouder waren wel konden nadenken. daarbij kan ik er niks aan doen. Heb er verder nooit meer problemen mee. heb mezelf geacepteerd zoals ik ben.

Maar zijn er nou echt mensen die zo denken en die het nodig vinden om mensen op een klein handicapje zo de grond in te stampen.

Ben benieuwt naar jullie mening :+

juval

Re: altijd nog domme mensen die je beoordelen op handicapje ..

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-10 10:02

tja, je onderschrift zegt genoeg lijkt me..
negeren die handel.

t is wel vervelend natuurlijk, maar probeer er boven te staan.

Lauratje_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-10 10:03

juval schreef:
tja, je onderschrift zegt genoeg lijkt me..
negeren die handel.

t is wel vervelend natuurlijk, maar probeer er boven te staan.

Ik wou net hetzelfde zeggen.

vanLotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-10 10:04

ik denk eigenlijk dat je hier niet echt een discussie mee krijgt, niemand hier zal zeggen "ja hoor, da's heel normaal".
Althans, dat gok ik even :)

Het is super flauw om grappen te maken over iemands handicap, wat die dan ook moge zijn. Ik zou zeggen, kijk nog eens naar je onderschrift, en f*ck 'em. Kin vooruit, laat ze maar banketstaaf. Karma zal ze krijgen :)

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-10 10:04

Mensen die zo'n dingen zeggen zijn gewoon onzeker over zichzelf en proberen zo om de aandacht van zichzelf af te houden, door over anderen te praten.. Zielig hoor, gewoon negeren :j

shadowflower

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-10 10:05

Ik sta er zeker boven. zegt meer over hem dan over mij. maar vroeg me af of er daadwerkelijk mensen zijn die op zo n nasty manier denken. t was zelfs een sexistische opmerking. helemaal ranzig .....

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-10 10:05

Ik zal heel eerlijk zijn, een Shisis die niet mooi is afgewerkt vind ik gewoon niet mooi, het maakt het van het gezicht een heel andere indruk. Maar daarom zou ik diegene niet verstoten of rare opmerkingen maken. Gewoon opnemen in mijn vriendenkring zeg maar :).

Redneck

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-10 10:06

Naar mijn mening zit het handicapje bij die mensen. Een geestelijk handicapje...

Maflinger_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-10 10:07

Jij hebt blijkbaar een zichtbaar handicapje waar je je van bewust bent en waarmee je prima kunt leven. De persoon die de banketstaaf opmerkingen maakte heeft blijkbaar een onzichtbaar handicapje en het zou mooi zijn als die persoon zich daarvan bewust is, want dan kan ie daaraan wat verbeteren in zijn/haar leven :D .

shadowflower

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-10 10:07

Kennen jullie dan mensen die ook zo zijn ? laat ik t zo zeggen.

KBTP , krijg regelmatig opmerkingen dat je t juist bij mij niet goed ziet. ben bij een heel goed shisis centrum in rotterdam in behandeling geweest . ga daar ook altijd nog op controle.

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-10 10:08

Volgens mij heeft iedereen wel een handicapje, zichtbaar of niet!

Sommige mensen worden nooit volwassen!

vanLotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-10 10:12

shadowflower schreef:

KBTP , krijg regelmatig opmerkingen dat je t juist bij mij niet goed ziet. ben bij een heel goed shisis centrum in rotterdam in behandeling geweest . ga daar ook altijd nog op controle.

gelukkig niet!
En als zulke mensen in mijn vriendenkring zouden zitten, was het gauw over ook.

Nessah

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-10 10:16

Mensen hebben ook wel eens banketstaaf opmerkingen gemaakt, ik heb sproeten en een litteken op mijn elleboog en ben een tijd veel te dun geweest.

Sja, hoe moeilijk en rot het ook is.. Gewoon schouders ophalen en verder gaan.. Niet druk over maken.. Iedereen heeft iets wat mooi is en zo heeft iedereen ook iets wat minder mooi is. Vaak is het onzekerheid of jaloezie van die gene die wat lelijks zegt, dus zegt het vaak meer over diegene dan over jou zelf :) Knoop dat maar in je oren ;)

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-10 10:18

shadowflower schreef:

Dan is het toch helemaal onzin, want ik heb laatst een meisje leren kennen die had een Shisis en dat had ik niet eens gezien totdat iemand zei dat ze het had. Ik dacht bij me eigen dat de lip zo zat door een beugel. :o

maradhja

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-10 10:22

Maar natuurlijk is het voor die mensen leuk om een ander de grond in te trappen, zo lijken ze zelf maar weer een haartje beter?!
Ik vind het zelf ook erg jammer dat ze het doen. Maar op de een of andere manier komen die mensen zichzelf nog wel eens tegen. En dat iemand een leeftijd heeft waarna hij zich volwassen zou moeten gedragen hoeft niet te betekenen dat ze volwassen zijn en verstandig over dingen en gevolgen na kunnen denken.
Ik denk dan altijd maar dat dit soort mensen zelf nog niet genoeg hebben meegemaakt, anders zou je iemand niet zo'n kwetsende woorden toe gooien.

ifever

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-10 10:29

Het laat alleen maar zien dat die persoon de aandacht naar een ander wil laten gaan om zo een eigen "handicapje" te verbergen... het is gewoon onzekerheid van de persoon zelf!

Ik zou me niet druk maken, het is alleen wel altijd jammer als er van die opmerkingen achteraf komen...

Ik heb altijd liever dat ze het dan persoonlijk zeggen dan kan ik even mijn mening daar over uit laten :)

Zie je die persoon toevallig nog een keer?!

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-10 10:32

Zulke mensen moet je gewoon boven staan!
Het zegt meer over die mensen dan dat het over jou zegt ;)

shadowflower

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-10 10:33

Waarschijnlijk op mn werk wel, herkende mij van de snackbar. weet ook wel via via wat dingen dus reken maar dat de bal heeeeel hard zijn kant weer opgaat.
Hij had het inderdaad recht in mijn gezicht moeten zeggen. had ik er wat terug op kunnen zeggen.

zijn overigens wel 2 mensen geweest die mij daar echt kennen die toen voor me zijn opgekomen. wat ik heel lief vind.

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-10 10:58

Ja hoor, ken er zat. Ik zelf hoor zo vaak goede???? grappen over mijn doofzijn.

Ik maak regelmatig ook grappen over andere handicappen met mijn vrienden. Let wel, hier praat ik dan niet over personen maar over de handicap.

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-10 11:02

MoonChloe schreef:
Ja hoor, ken er zat. Ik zelf hoor zo vaak goede???? grappen over mijn doofzijn.

Ik maak regelmatig ook grappen over andere handicappen met mijn vrienden. Let wel, hier praat ik dan niet over personen maar over de handicap.

Ja een grapje met kunnen... maar dan moet die persoon daartegen kunnen en dat leuk vinden. (en het grapje moet dus ook leuk zijn)
Zo zeg ik zo vaak tegen mijn broertje (slehtziend) als hij wat zoekt...
Ben je slechtziend ofzo?
Of kijken doe je niet met je neus...
Mijn broertje is gelukkig niet op zijn bekkie gevallen en die pakt mij wel weer terug!

LDRD

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-10 11:20

Dat zegt meer over die ander van over jou ;) .

Romyv

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-10 11:51

weet je, het is altijd wat..

als ik mn haar blond heb is het niet goed, verf ik het donker hebben ze er weer een mening over. Loop ik zonder make up vinden ze het niet mooi, doe ik mascara op vinden ze het weer nep (bij wijs van spreken..)

Op een of andere manier trek ik ook ALTIJD opmerkingen aan, geen idee waarom! Lekker laten, gewoon gebrek aan zelfvertrouwen ofzo van die mensen.. Maar het is wel jammer als jij denkt dat het vrienden waren en je er achter komt dat ze op zo'n manier achter je rug om praten!

JuliaMaria

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-10 11:54

Ik heb ook een ''gebrekje'' door een psychische ziekte (is gelukkig binnenkort weer over :) ). Hier ben ik ook 6 jaar lang zo nu en dan mee beledigd. Als iemand een opmerking over mij maakt dan reageer ik daarop, iets wat ze natuurlijk niet verwachten: hoppa een hoofd als een boei. Vervolgens klets ik lekker verder over hoe kortzichtig en zielig die persoon wel niet is, dat ik een tekortkoming heb die weer over gaat, en dat een gemeen k*tkarakter helaas niet te verhelpen is. En dan draai ik me vrolijk om en loop ik weer weg.

Heerlijk voelt dat. :D

Nee mij heb je er niet mee hoor, ik kan er namelijk helemaal niets aan doen (net als jij ;) ). En verder ben ik een prachtmeid met een topkarakter dus mij maak je niets wijs. :)

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-10 11:55

8nnemiek schreef:
Mensen die zo'n dingen zeggen zijn gewoon onzeker over zichzelf en proberen zo om de aandacht van zichzelf af te houden, door over anderen te praten.. Zielig hoor, gewoon negeren :j

dat is dus ook mijn redenatie...

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-10 21:39

Er is een uitspraak,wat jij over mij zegt daar heb ik niks mee te maken.