Ik ben erg benieuwd wie van jullie voor de zwangerschap een fors overgewicht had en zwanger is geworden. Ik zou graag willen weten of het echt allemaal zo '' gevaarlijk '' is als er op sommige internetsites staat. Sommige verloskundigen die doen heel moeilijk heb ik gehoord en sommigen die maken er geen probleem van.
Ik ben 1.80m en weeg 124 kilo.
Ik weet dat dat veel te zwaar is, ik ben er wel lang bij, maar toch.
Mensen vinden mij vaak ook niet dik, maar de weegschaal zegt mij heel wat anders
Ik zou graag ervaringen lezen van mensen met overgewicht en die zwanger zijn geweest of zwanger zijn. Zitten er echt zoveel nadelen aan en hoe reageerden de mensen om jou heen?
Ik heb echt een kinderwens en mensen zeggen ook, jij kunt beter gaan lijnen als je straks bevallen bent... Ik wil het liefst voor de tijd nog wat kwijt.
Maar ik heb in het verleden streng gelijnd en verloor bossen haar, raakte verstopt en mijn menstratie bleef compleet uit. Ik ben bang als ik nu ga lijnen dat ik het zwanger raken alleen maar moeilijker maak. Ik ben 14 jaar aan de pil geweest, ik stop er nu me, slik al foliumzuur... en ik menstrueer zoals het moet!
Ik hoor graag jullie verhaal en mening.
Groet Jose

bij mij is het ook redelijk verdeeld.
toen ze vroegen waar ik wilde bevallen heb ik gewoon thuis gezegd en dat was prima. ik weer alleen dat wanneer je boven de 100 kg komt je beneden moet bevallen ivm het tillen van de trap.
waren ze ook kapot geweest bij het via de trap naar beneden brengen