Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
zazu schreef:Er heeft eindelijk een arts gevonden dat er meer aan de hand is. Ik blijk een allergie te hebben op een heleboel dingen zoals : alle melkproducten, geitenmelk, schapenmelk.
alle sojaproducten, een hele hoop granen en gist (dus geen brood meer, maar kan waarschijnlijk wel zuurdesembrood bij de natuurvoedingwinkel krijgen), honing, een heel deel groenten die ik maar 1x per week mag eten bv, tomaten, komkommer, spinazie, uien, pompoen, wortels. Ik heb ook een schimmel in mijn darmen en mijn zenuwen zijn ontstoken. dus ik sta zwaar op dieet en als ik alle pillen heb dan moet ik voorloper per dag +- 20 pillen innemen.
Issy schreef:zazu schreef:Er heeft eindelijk een arts gevonden dat er meer aan de hand is. Ik blijk een allergie te hebben op een heleboel dingen zoals : alle melkproducten, geitenmelk, schapenmelk.
alle sojaproducten, een hele hoop granen en gist (dus geen brood meer, maar kan waarschijnlijk wel zuurdesembrood bij de natuurvoedingwinkel krijgen), honing, een heel deel groenten die ik maar 1x per week mag eten bv, tomaten, komkommer, spinazie, uien, pompoen, wortels. Ik heb ook een schimmel in mijn darmen en mijn zenuwen zijn ontstoken. dus ik sta zwaar op dieet en als ik alle pillen heb dan moet ik voorloper per dag +- 20 pillen innemen.
Als ik dit allemaal zo lees, dan denk ik dat je imuumsysteem ia aangetast, waardoor je opeens voedselintoleranties en uitingen krijgt zoals netelroos. Maar dit alles is geen oorzaak maar een gevolg van. Heb je je wel eens laten testen op de ziekte van lyme? En dan niet de Elisatest bij de huisarts (die is zeer onbetrouwbaar) maar een serieus bloedonderzoek in Keulen Duitsland of Weert Nederland? Je schimmel is vast de candida schimmel of niet?