Ik ben heel erg benieuwd of er nog meer Bokkers zijn die hier last van hebben, hoe ze hiermee omgaan, hoe hun partner hier mee omgaat, of er mensen zijn die dit gehad hebben en hoe ze er vanaf zijn gekomen etc. Kortom: allerlei soorten ervaringen.
Sinds een tijd heb ik hier last van. Toen ik nog maar pas een relatie had met mijn huidige vriend had ik nergens last van. Ja, ik merkte wel dat hij bovengemiddeld groot was, en dat het hebben van seks pijn deed. Maar als hij er eenmaal 'doorheen' was ging het wel en kon ik ook gewoon genieten.
De eerste vlinders verdwenen, en de seks ging alleen maar meer pijn doen. Na enige tijd wilde ik helemaal geen seks meer hebben, erover praten met mijn vriend deed ik wel, maar het draaide nergens op uit. Ik wilde echt geen seks meer. Waarom zou ik hem een pleziertje geven als het mij zoveel pijn deed?!
Ik heb lang gedacht dat ik gewoon aan mijn vriend moest wennen, dat ik vanzelf wel 'groot genoeg' zou worden en dat het allemaal wel goed kwam, maar helaas.
Ik ben dan ook naar de dokter gegaan en heb mijn probleem uitgelegd. Hij wilde even kijken (
) en zag inderdaad dat mijn benen naar elkaar toe getrokken werden en dat mijn bekkenbodemspieren zich aanspanden zodra ik nog maar dacht dat er iets in de buurt kwam.Nooit had ik moeite met tampons, tot mijn laatste menstruatie. Zelfs een formaatje mini deed pijn. Ik ben heel bang dat het alleen nog maar erger wordt...

De dokter heeft me doorgestuurd naar een bekkenbodemtherapeut, waar ik nu 2x ben geweest. Beide keren leerde ik mijn hele lichaam ontspannen, en leerde ik bewust spanningen voelen. Of het nut gaat hebben weet ik niet, maar dat zal ik moeten zien...
Ik hoop dat er in dit topic normaal gereageerd kan worden, want veel topics die gerelateerd zijn aan seks worden gesloten.

: Als mijn vriend om seks vraagt, durf ik vaak geen nee te zeggen omdat hij dan teleurgesteld is en er een ijskoude sfeer tussen ons in hangt. Daardoor praat ik er liever helemaal niet over met hem. Hij is erg gefocust op seks, en kan niet zonder. Hij vraagt er dan ook regelmatig naar. Tegenwoordig zeg ik altijd maar dat ik het er niet over wil hebben, omdat ik toch geen beloftes kan maken. Als hij om seks vraagt in bed, en ik stem toe, en ik heb toch geen zin (ik hoop altijd dat de zin dan vanzelf komt) dan draait hij zich boos om en gaat slapen.