Je kunt er niets aan doen: zeggen ze...
Omdat iedereen het heeft zou je je het niet aan moeten trekken: zeggen ze...
Je ziet er toch goed uit?: zeggen ze...
Wen er maar aan: zeggen ze...
Al die smeersels helpen niet: zeggen ze...
Je bent echt niet minder mooi hoor: zeggen ze...
Ik ben dik tevreden met mezelf. Was ik nooit... drama's! Altijd nieuwe kleren, op mijn eten letten, smeersels, moeilijk doen over mezelf... allemaal onzekerheid.
Het is voor een deel waar wat ze zeggen 'je wordt rustiger in je kop met de jaren, accepteert wie je bent'... en dat lijkt te kloppen.
Maar mijn god! Het is bloedheet, en ik worstel met kleding die goed genoeg mijn bovenbenen/ billen/ heupen bedekt.
Sponzig slap weefsel op mijn bovenbenen, een maanlandschap op mijn kont, door gebrek aan zon (met zo'n kont gaan we de zon toch niet in?!) ook nog eens lijkbleek... ik kan er maar niet aan wennen.
Met afgunst kijk ik naar vrolijk rondfietsende meisjes en vrouwen in korte broeken en rokken met gladde benen: IK WIL OOOOHOOOOK!
Dan is er nog de categorie vrouwen met dezelfde benen die de schaamte voorbij zijn en ze even schaamteloos etaleren. Hulde aan hen, ik durf het niet.
Best leuk de zomer, maar geef mij maar de winter waar het gaat om kleding: lekker alles bedekt
Dan lijk ik piekfijn in elkaar te zitten, geen vuiltje aan de lucht. Grote verbaasde ogen wanneer ik dan zeg ik ooooooonder de cellulite zit... niemand gelooft dat met zo'n gewicht.Wie herkent dit? Het is nu ook nog 'die tijd van de maand' en dan voel je je sowieso altijd een aangespoelde walvis...
Maar goed... moraal van dit verhaal: iedereen heeft putten, dimples, cellulite, sinaasappelhuid, rollen, los vel, etc... hoera! En het is overal op het web te zien! Ik heb eindeloos veel foto's van celebs en modellen voorbij zien komen met eindeloos veel cellulite. Wij zijn met velen, een puttenteam! En raad eens wat? Ik voel me veel beter en ga een bikini kopen! Hoera!
Ik heb ook niet van die fotomodelbenen. Als ze er last van hebben dan kijken ze maar mooi de andere kant uit. Ik loop nu elke dag in jurkjes, heerlijk met dit weer. Dat durfde ik vroeger echt niet. *oh help ze lachen me vast uit met die lelijke benen*
.
.
Op dit moment ben ik weer wat aangekomen (eten halen is makkelijker dan gezond koken met dit weer
) en m'n benen zijn ook niet glad meer. Nu ben ik weer gezond aan het eten en over een weekje zijn m'n benen weer mooi
Ik draag dan ook geen jurkjes die strak om de bips vallen, dat durf ik niet
Gewoon bikini aan en gaan met die banaan...