Cellulite....

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Ninx

Cellulite....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-10 12:40

90% van de vrouwen heeft het: zeggen ze...
Je kunt er niets aan doen: zeggen ze...
Omdat iedereen het heeft zou je je het niet aan moeten trekken: zeggen ze...
Je ziet er toch goed uit?: zeggen ze...
Wen er maar aan: zeggen ze...
Al die smeersels helpen niet: zeggen ze...
Je bent echt niet minder mooi hoor: zeggen ze...

Ik ben dik tevreden met mezelf. Was ik nooit... drama's! Altijd nieuwe kleren, op mijn eten letten, smeersels, moeilijk doen over mezelf... allemaal onzekerheid.
Het is voor een deel waar wat ze zeggen 'je wordt rustiger in je kop met de jaren, accepteert wie je bent'... en dat lijkt te kloppen.

Maar mijn god! Het is bloedheet, en ik worstel met kleding die goed genoeg mijn bovenbenen/ billen/ heupen bedekt.
Sponzig slap weefsel op mijn bovenbenen, een maanlandschap op mijn kont, door gebrek aan zon (met zo'n kont gaan we de zon toch niet in?!) ook nog eens lijkbleek... ik kan er maar niet aan wennen.
Met afgunst kijk ik naar vrolijk rondfietsende meisjes en vrouwen in korte broeken en rokken met gladde benen: IK WIL OOOOHOOOOK!
Dan is er nog de categorie vrouwen met dezelfde benen die de schaamte voorbij zijn en ze even schaamteloos etaleren. Hulde aan hen, ik durf het niet.

Best leuk de zomer, maar geef mij maar de winter waar het gaat om kleding: lekker alles bedekt :-) Dan lijk ik piekfijn in elkaar te zitten, geen vuiltje aan de lucht. Grote verbaasde ogen wanneer ik dan zeg ik ooooooonder de cellulite zit... niemand gelooft dat met zo'n gewicht.

Wie herkent dit? Het is nu ook nog 'die tijd van de maand' en dan voel je je sowieso altijd een aangespoelde walvis...
Maar goed... moraal van dit verhaal: iedereen heeft putten, dimples, cellulite, sinaasappelhuid, rollen, los vel, etc... hoera! En het is overal op het web te zien! Ik heb eindeloos veel foto's van celebs en modellen voorbij zien komen met eindeloos veel cellulite. Wij zijn met velen, een puttenteam! En raad eens wat? Ik voel me veel beter en ga een bikini kopen! Hoera!

Cookies

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-10 13:21

Goed zo Ninx!!! Gewoon doen. _O- Ik heb ook niet van die fotomodelbenen. Als ze er last van hebben dan kijken ze maar mooi de andere kant uit. Ik loop nu elke dag in jurkjes, heerlijk met dit weer. Dat durfde ik vroeger echt niet. *oh help ze lachen me vast uit met die lelijke benen*

Siets

Re: Cellulite....

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-10 13:22

Oh ik heb er ook last van hoor, en ik heb er, zeker met dit weer echt SCHIJT aan! Haha lekker uitgedrukt, maar ik kan me er nu echt totaal niet druk over maken. En inderdaad, de meeste mensen hebben het wel ;).

Kirrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-10 13:25

Ik heb het ook op mijn benen, verschrikkelijk. Ik ben echt nooit veel in gewicht bij gekomen, weeg helemaal niet (te) veel. Toch cellulite op mijn bovenbenen. Ik zie meisjes/vrouwen, die het dubbel wegen en toch een strakke huid lijken te hebben. Waarom toch..

EmptyWords

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-10 13:25

ook ik heb van die bovenbenen die niet om aan te zien zijn....maar ik loop toch al dagen in korte broekjes en bikini's veel te warm voor meer dan dat...ik heb er schijt aan!

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-10 13:26

haha, ik heb volgens de bmi ondergewicht maar ook bij mij zitten er gewoon putjes en deuken hoor :+ .
Mensen zonder cellulite zijn gewoon mutanten, wij zijn de norm :D

Waves

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-10 13:28

Als je eenmaal bruin bent en je huid lekker aan wat frisse lucht is blootgesteld ziet het er veel beter uit. Je went er dan ook zelf aan.

Alleen even die eerste weken doorkomen :\

lesleygjof

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-10 13:28

ik heb het ook, ik weeg ong 70 kilo, en ben aan het proberen om af te vallen, en door het afvallen gaat het ook een beetje weg, dus daar ben ik wel blij mee. Ik trek in ieder geval gewoon aan wat ik wil en heb schijt aan de rest:P

Ninx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-10 14:04

Je komt er niet onderuit...
Ik zag foto's van stokmagere modellen en actrices, die door het uithongeren naast die cellulite ook nog eens een hangende huid kregen.
Dat zijn wel signalen dat je gewoon je koppie moet blijven gebruiken.
Een fatale fout is ook jezelf vergelijken met het lijfje en de beentjes van iemand die 15 is... (al had ik toen ook al cellulite... al woog ik 50 kilo of minder!).

Ik voel me iig stukken beter en vind het wel leuk zo'n: "puttenfront!!! Cottage Cheese & maanlandschappen moeten in de mode raken!

EmptyWords

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-10 14:26

das een goeie, we gaan onze putten gewoon promoten...als we nou de sire even tippen... :P

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-10 16:44

Ik heb er ook schijt aan ik ben niet perfect so what dat is niemand.
Ik heb een jurkje die ik alleen maar thuis aan deed omdat je anders wel wat zag.
Maar sinds vorige week kan zelfs dat me niet meer boeien het is warm ik ga niet in een spijkerbroek rondlopen.

patos

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-10 16:48

Ik heb ondergewicht (BMI van 17,5) en ben altijd slank geweest, maar toch... heb ik ook putjes ;(

Die leuke korte broekjes die nu in de mode zijn durf ik echt niet aan, ben heel hard aan het overwegen of ik morgen een kort rokje aan durf te trekken... Met name als ik ga zitten zie je de bobbels verschijnen.
Ik weet dat je er eigenlijk schijt aan moet hebben, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan!

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-10 18:28

Bij mij gaat het wel weg hoe dunner ik word :j Op dit moment ben ik weer wat aangekomen (eten halen is makkelijker dan gezond koken met dit weer :o ) en m'n benen zijn ook niet glad meer. Nu ben ik weer gezond aan het eten en over een weekje zijn m'n benen weer mooi :)
Ik ben trouwens geen slanke meid en m'n kont is wel een ramp :P Hoeveel ik ook zou sporten...het haalt niks uit :n
Ik heb twee keuzes: of helemaal geen kont, of een slappe flubber zooi :') Ik draag dan ook geen jurkjes die strak om de bips vallen, dat durf ik niet :o
M'n benen mogen wel gezien worden, ook als ze niet helemaal perfect zijn.

MaaikeMo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-10 18:33

Sizzle schreef:
haha, ik heb volgens de bmi ondergewicht maar ook bij mij zitten er gewoon putjes en deuken hoor :+ .
Mensen zonder cellulite zijn gewoon mutanten, wij zijn de norm :D

Hahaha _O-

Super dat je er gewoon schijt aan hebt, moet ook.. Ik wilde eerst ook niet in bikini, heb er nu schijt aan.. Ik wil gewoon lekker zwemmen, als t ze niet aanstaat kijken ze maar een andere kant op!

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-10 18:44

Ninxje, joh, schijt aan hebben!!! Gewoon lekker de zon in, de boel bruin laten worden..... Al die modellen op foto's zijn gephotoshopped, geloof me.

Wat bij mij echt wel helpt is heel veel sporten, veel water drinken en zo min mogelijk voedingswaren waarin suiker, vet en zout zit. Zodra ik dat eet, zie je het meteen. Klinkt raar, maar is echt zo. Ik heb maatje 34/36, ben slank en behoorlijk strak op zich, zeker voor een vrouw van bijna 40 ;) . Maar ook ik zie wel wat putjes en wat cellulitis. Het is niet anders, ik ben nou eenmaal een echte vrouw en ik heb helaas te weinig tijd om heel veel te sporten.
Heb net een vriendje gehad, die erg, heel erg op strak viel en die viel toch echt op mijn kont, hoor, hahaha...... Ondanks wat putjes her en der, dus...... Denk dat wij te hard voor onszelf zijn. En ik denk zelf ook wel eens 'dit lijf heeft ook een kind op de wereld gezet en ik mag helemaal niet klagen'.

Hou van jezelf, met of zonder putjes en gedoe. Niemand is perfect. En anderen oordelen een stuk minder dan jij denkt. Echt!!!

carrotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-10 18:55

Als je een tijdje geen strakke broeken aandoet vermindert het ook hoor.
Rijbroeken zijn echt funest.
En inderdaad doe 1 weekje zonnebank en je voelt je helemaal beter.
Geloof ik ben dit jaar 30 moeten worden om nu pas schorts en mini rokjes aan te durven.
Misschien dat ik op mijn 60 nog aan strings begin haha.

Alet74

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-10 19:58

Gewoon lekker naar buiten in die korte broek of in dat rokje! Jij kunt dat best hebben hoor, Ninx! (als jij dat niet zou kunnen, wie dan wel? ;) )

Ik heb met het verstrijken van de jaren ook zoiets van 'who cares' en ga gewoon in een rokje (knielengte, dat dan weer wel) over straat met mijn witte benen (die fiks verbranden en wel een factor 50 nodig zijn). En die putten heb ik ook al jaren, maar met mijn rolletje en spekbillen erbij voel ik me eigenlijk zelfs prima op mijn gemak in m'n tankini op het strand.
Dat zou iedereen moeten kunnen. Gewoon happy zijn met jezelf, dat straal je dan ook wel uit! Echte schoonheid zit nu eenmaal echt van binnen!!

bfsunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-10 20:09

Ach ik ben 17 en ik zit helemaal vol met littekens op bovenbenen. tevens ook mijn knieën en onderbenen. En ik loop gewoon in korte broeken, jurkjes, en bikini. Boeiend ;)
Ik wou als klein meisje graag op de wildste paarden, waardoor ik geweldige heklandingen gemaakt heb, en ik ben ook nogal vaak op en rond de boot te water gevallen, half op en langs de steiger :+

Rosaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-10 20:21

Zoals je al zegt (bijna) iedereen heeft het. Of je nu dun, dik of perfect bent. Ook ik heb het wel, maar ik heb ook best veel striemen over mijn billen en boven benen, binnen en buitenkant. Gewoon lekker in je bikini lopen, laat ze lekker kijken. Tis mijn figuur en als je je er aan stoort kijk dan maar lekker naar je eigen benen.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-10 20:23

M'n zusje is een kop kleiner en 5 kilo zwaarder dan ik, zij heeft het niet, ik wel...
Zij doet spinning, ik (nog) niet. :P
Dat helpt wel heel erg!!!

Maar ik heb er redelijk veel schijt aan := Gewoon bikini aan en gaan met die banaan...

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-10 20:28

Leuker zou zijn om iedereen die het niet heeft keihard uit te gaan lachen op straat omdat ze afwijken van de massa :D

take_one

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-10 20:48

Hmm heb er zelf geen last van, maar zie op het zwembad bijna alleen maar cellulite, nergens om je druk over te maken dus. :)

Neverhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-10 21:03

Benen... mmm... das idd zo'n thema.
Qua cellulite heb ik niet echt klagen maar heb bepaald geen strakke benen terwijl ik geen overgewicht heb.
M'n onderbenen gaat nog maar bij m'n knieën begint de ellende.

De ene keer vind ik het zelf best meevallen en heb overal schijt aan, de andere keer vind ik het vervelend en pas m'n kleding aan. Stom eigenlijk dat je je zo laat beïnvloeden door iets als een mening. Domweg omdat je gehersenspoelt wordt dat je er uit moet zien als een supermodel.

ambre

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-10 21:08

Het heeft te maken met de manier waarop je vet zich opslaat onder de huid.
Bij de sommige schoonheidssalons kun je een bepaalde behandeling krijgen die het vet losmaakt en deze zet zich dan weer op en betere manier vast.
Helpt echt goed!Zelf ook goede massages onder de douche en veel sporten.
Mijn zus is veel dunner dan ik en heeft er ook meer last van.

Gulpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-10 15:33

Ninx schreef:
90% van de vrouwen heeft het: zeggen ze...
Je kunt er niets aan doen: zeggen ze...
Omdat iedereen het heeft zou je je het niet aan moeten trekken: zeggen ze...
Je ziet er toch goed uit?: zeggen ze...
Wen er maar aan: zeggen ze...
Al die smeersels helpen niet: zeggen ze...
Je bent echt niet minder mooi hoor: zeggen ze...

Ik ben dik tevreden met mezelf. Was ik nooit... drama's! Altijd nieuwe kleren, op mijn eten letten, smeersels, moeilijk doen over mezelf... allemaal onzekerheid.
Het is voor een deel waar wat ze zeggen 'je wordt rustiger in je kop met de jaren, accepteert wie je bent'... en dat lijkt te kloppen.

Maar mijn god! Het is bloedheet, en ik worstel met kleding die goed genoeg mijn bovenbenen/ billen/ heupen bedekt.
Sponzig slap weefsel op mijn bovenbenen, een maanlandschap op mijn kont, door gebrek aan zon (met zo'n kont gaan we de zon toch niet in?!) ook nog eens lijkbleek... ik kan er maar niet aan wennen.
Met afgunst kijk ik naar vrolijk rondfietsende meisjes en vrouwen in korte broeken en rokken met gladde benen: IK WIL OOOOHOOOOK!
Dan is er nog de categorie vrouwen met dezelfde benen die de schaamte voorbij zijn en ze even schaamteloos etaleren. Hulde aan hen, ik durf het niet.

Best leuk de zomer, maar geef mij maar de winter waar het gaat om kleding: lekker alles bedekt :-) Dan lijk ik piekfijn in elkaar te zitten, geen vuiltje aan de lucht. Grote verbaasde ogen wanneer ik dan zeg ik ooooooonder de cellulite zit... niemand gelooft dat met zo'n gewicht.

Wie herkent dit? Het is nu ook nog 'die tijd van de maand' en dan voel je je sowieso altijd een aangespoelde walvis...
Maar goed... moraal van dit verhaal: iedereen heeft putten, dimples, cellulite, sinaasappelhuid, rollen, los vel, etc... hoera! En het is overal op het web te zien! Ik heb eindeloos veel foto's van celebs en modellen voorbij zien komen met eindeloos veel cellulite. Wij zijn met velen, een puttenteam! En raad eens wat? Ik voel me veel beter en ga een bikini kopen! Hoera!

Hoi Ninx!

Ik kwam er gisteren toevallig achter dat een vriendinnetje hetzelfde complex heeft als ik. We hebben beiden een lange mannenzwembroek gekocht, dat is de enige manier waarmee we op het strand durven te komen. In een kort bikinibroekje? No way jose!!! Maar goed, vriendje is alláng blij dat ik nu naar het strand durf. Mijn bovenkant heb ik niets over te klagen, maar nu hoeft niemand tegen die afsluitdijk-dijen aan te kijken met mijn heerlijke mannenzwembroek :D