Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Maar hoef je dan niet zo'n ouwe dametjes gebit met zo'n gehemelte erin? Want dat vind ik wel ontiegelijk goor
.
Mootje schreef:Mijn moeder heeft een klikgebit. Mijn moeder heeft in 1x al haar tanden en kiezen laten trekken met alleen een lokale verdoving. Toen heeft ze 6 weken volledig tandloos/gebitloos moeten rondlopen omdat alles moest genezen.
Na 6 weken zijn de titanium schroeven erin geplaatst en zijn de mallen gemaakt.
Na weer een paar weken kreeg ze haar klikgebit. Al met al een hoop pijn en frustratie (wilde niet het huis uit), maar het ziet het er schitterend uit!
Mijn moeder heeft het volledig zelf betaald en was een 5cijferig getal in euro's kwijt. Mijn moeder heeft dit laten doen bij Kliniek voor Paradontologie Amsterdam (http://www.kvpa.nl).
Ik ben nog steeds enorm blij dat ik het heb gedaan. 
) 

)
Eindelijk weer mooie tandjes en weg alle zorgen! Mijn ondergebit is laatst overigens voor de zekerheid nog eens op de foto geweest omdat ik me na alle ellende met de bovenkant toch zorgen maakte, maar daar was godzijdank niets mis mee! moonprayer schreef:wat is het nadeel van kronen? (dat is toch een schroefje onder de huid, met een nep tand erop? )
ipv meteen een heel gebit, wat weer helemaal moet worden aangepast.
of af en toe 1 kroon vervangen /aanpassen