en zo lig je in het ziekenhuis

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_Mellanie

en zo lig je in het ziekenhuis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-10 01:33

Ik typ dit via mobiel dus sorry voor de fouten, ,vanochtend dus gisteren toen ik naar school wou ben ik aan gereden op me scooter, hoe en wat weet ik weinig van en ook nog geen flauw idee of mijn schuld is.ben naar ziekenhuis gebracht en heb een rugge wervel gebroken onder in me rug. Eerst weinig pijn,en lig nu in een korset. Die ik nog minimaal 6weken moet dragen. ... de pijn op dit moment is verschrikkelijk

delerium

Re: en zo lig je in het ziekenhuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 01:36

Veel beterschap en sterkte, maar als de pijn NU zo erg is, lijkt het me tijd voor betere pijnmedicatie... even de verpleging laten komen dus!

_Denise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 01:37

Bah wat naar! Heel veel sterkte de komende tijd :(:)

_Mellanie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-10 01:55

Heb nu gelukkig pijn stillers.maar me onderbuik voelt niet goed. Moet denk ik naar de wc maar mag niet lopen.en die po wil alleen als ik heel nodig moet.

DJB

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 02:21

Dat is balen!
Ik ben een maand geleden van een paard gevallen, ruggenwervel verschoven. Daar kun je best lang last van hebben! Zeker als het gebroken is zoals bij jou.

Maarre, als je moet, zou ik toch maar die po proberen denk ik. Misschien lucht het wat op:) Je zult toch een keer moeten.
Als kan ik me voorstellen dat het echt een ramp is, op zo'n po. Het lijkt me echt helemaal niks om het op een po te moeten doen in een ziekenhuisbed zonder privacy :+

Al enig idee hoelang je moet blijven?

_Mellanie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-10 02:36

Ik ben heel erg gesteld op me privacy dus is echt verschrikkelijk voor mi.hopelijk vandaag maar als de pijn zo blijft denk ik wel langer

DJB

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 02:41

Ja, lijkt mij ook echt 3x niks.
Als je vandaag nog naar huis mag kan je het misschien nog wel ophouden:) Hopen maar!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 02:41

Oei, dat is geen goed nieuws als je zo wakker wordt in het ziekenhuis.Weet je of de ander ook iets heeft of ben je nog totaal niet op de hoogte verder?

Ik hoop dat je nu in de tussentijd wat tegen de pijn hebt gekregen en dat je goed herstelt. Veel beterschap.

djoontje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 04:01

Gatsie meiss dat is niet niks :(:) ! Wat *** allemaal, eerst al een ongeluk, en dan ook nog eens een wervel kapot. En dan ook nog eens net voordat de vakantie begint, je kiest het moment wel uit zeg :\. Ik wens je heel veel succes en sterkte, en bij pijn gewoon om extra medicatie vragen en niet zomaar met 'nee' genoegen nemen! Elk lijf reageert anders en met de goede medicatie van tegenwoordig is er helemaal geen reden om zoveel pijn te hebben.
:*

lisa_pluisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 05:28

Sterkte meisje, heb je geen laptop tot je beschikking?
Hoop dat je je snel wat beter voelt.
Liefs

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 06:11

Bah wat vervelend.
Niets van aantrekken gordijnen dicht en klaar.
Het is heel normaal in heen zkh hoor!
Succes

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 06:14

:(:)

_Mellanie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-10 06:49

DJB schreef:
Ja, lijkt mij ook echt 3x niks.
Als je vandaag nog naar huis mag kan je het misschien nog wel ophouden:) Hopen maar!

ik heb het gevoel dat ik nu heel nodig moet :+ dus naar mijn ontbijt doe ik een poging

Helmoni schreef:
Oei, dat is geen goed nieuws als je zo wakker wordt in het ziekenhuis.Weet je of de ander ook iets heeft of ben je nog totaal niet op de hoogte verder?

Ik hoop dat je nu in de tussentijd wat tegen de pijn hebt gekregen en dat je goed herstelt. Veel beterschap.

alleen tijdens me val heb ik niks mee gekregen toen ik op de grond lag in de ziekenwagen , foto's scan toen was ik wel bij bewust zijn

djoontje schreef:
Gatsie meiss dat is niet niks :(:) ! Wat *** allemaal, eerst al een ongeluk, en dan ook nog eens een wervel kapot. En dan ook nog eens net voordat de vakantie begint, je kiest het moment wel uit zeg :\. Ik wens je heel veel succes en sterkte, en bij pijn gewoon om extra medicatie vragen en niet zomaar met 'nee' genoegen nemen! Elk lijf reageert anders en met de goede medicatie van tegenwoordig is er helemaal geen reden om zoveel pijn te hebben.
:*

dankjewel , ja ik baal wel voor de vakantie en ik kreeg vandaag ook nog me tattoeage waar ik 2 maand op heb gewacht , het kwam precies op de plek waar het is gebroken :+ dus ik baal goed

lisa_pluisje schreef:
Sterkte meisje, heb je geen laptop tot je beschikking?
Hoop dat je je snel wat beter voelt.
Liefs

die heb ik me net even toe gezegd }>

verder voel ik me wel weer redelijk pijn is al weer afgezakt ik ga straks denk even op me po zitten :+
heerlijk ontbijten en me medicijnen innemen.
de fysio komt vandaag twee keer alle dingen met mij door nemen

en even kijken of sommige zusters mij nog mogen :P
dokter van gisteren ochtend die deed net of niet erg was even wachten op me bloed uitslag en korset mocht ik naar huis
me moeder wou dat ik bleef dat besefte ik me nog niet
ik dacht heerlijk naar huis vanavond tot dat de zusters kwam en ik dus niks mocht niet zitten niet lopen
nada niks :+ nou ja heeft ze geweten }> kon er niks aan doen (a)

nu ga ik wachten op een vriendin en me vriendje

maximee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 06:49

Jeetje dat is niet niks Mel :(
Heel veel sterkte en hopelijk wordt de pijn gauw wat minder :(:)

Dressagegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 07:03

Auts, dat lijkt me echt pijnlijk! :(:).
Heel veel beterschap, en doe wat er word gezegt niet lopen en ook niet zitten ;)! dan word het sneller beter. Want anders dan gaat het dalijk helemaal fout en dan kan je helemaal niks meer ;)!.

Beterschap en het komt goed! :) :(:)

Soraya85

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 07:14

wat een naar ongeluk! Hopen dat het herstel snel gaat. Hou je goed aan de 'regels', des de sneller gaat het!
En over de po... Probeer al die mensen in de kamer te vergeten, denk maar zo... Je ziet ze waarschijnlijk nooit meer! Dus wat maakt het uit dat ze je horen en ruiken? Succes!

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 08:27

Mel, meisje toch.. wat erg! :oo
Ik hoop van harte dat je er snel bovenop bent, maar ben bang dat je hier nog een lange nasleep van gaat krijgen. Heel veel sterkte in elk geval, dat is niet niks hoor zo'n ongeluk. Lig je in het ziekenhuis in Emmen of ergens anders? :) Als je het leuk vindt, moet je even je adres sturen, dan krijg je een beterschaps kaartje. Hoop echt dat je pijn onderdrukt kan worden en dat je snel weer op de been bent, succes meis! :*

_Mellanie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-10 08:33

Ik mag straks naar huis,dan geef ik even een update

tyleysmiley

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 08:35

Ontzettend veel sterkte,hoop dat je vlug opgeknapt bent.

groetjes Linda

edit:lees net dat je strakjes naar huis mag,fijn hoor,beterschap!
Laatst bijgewerkt door tyleysmiley op 03-09-24 17:22, in het totaal 1 keer bewerkt

J92

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 09:07

Wat erg meis! Heel veel sterkte en ik hoop dat alles snel een beetje beter met je gaat :(:) :*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 09:21

jemig sterkte zeg, da's niet niets, en au! Hoop voorlopig dat de pijn iig snel weggaat. :(:) Heb je een eigen kamer eigenlijk ? (aangezien je 16 bent :) )
kan je helemaal niet bewegen of uit bed? Anders heb je ook zo'n po-stoel en die zetten ze dan naast je bed, kan je er zo vanuit je bed opklimmen, en dan kunnen de verpleegsters wieberen :P ... Ik ben net uit het ziekenhuis, maar wel voor iets veel simpelers dan jou (buikoperatie).
Is wel een HEEL stuk relaxter dan een gewone po (alleen toen bij mij de verpleegster weg was ging ik KO, da's ook niet echt fijn als je half bewusteloos op de Po zit/ligt _O- en de verpleegster je dan aantreft )

Hoop dat je beetje snel opknapt :(:)

mag

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 09:30

hey, wat erg, ik weet helaas wat je doormaakt. Heb het een paar jaar geleden ook meegemaakt.
Ik mocht pas naar huis nadat mijn brace aangemeten en gemaakt was, en ik weer kon lopen.
Dit heeft 3 dagen geduurd. Mocht me die dagen ook absoluut niet bewegen (ook niet zitten op de po) (ook ik durfde/kon 3 dagen geen grote boodschap te doen) Niet plassen houd je geen 3 dagen vol dus dat dan maar op de po.

Daarna inderdaad nog 6 weken thuis plat en alleen uit bed mogen om te plassen. Het is een lange tijd, maar met heeeel veel dvd's en visite is de tijd door te komen ;)

Heel veel sterkte! :(:)

williejanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 09:36

Fijn dat je naar huis mag, wel erg dat het in je vakantie gebeurd.
In ieder geval veel sterkte.
En die tatoo moet maar even wachten weer dan.

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 11:05

He wat vervelend joh!
Wel fijn dat je naar huis mag, dat is toch net wat prettiger dan in het ziekenhuis te liggen koekeloeren.

Heel veel sterkte en een spoedig herstel gewenst!

estell__

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 11:08

pf vervelend zeg.

Heel erg veel sterkte!