Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
! Wat *** allemaal, eerst al een ongeluk, en dan ook nog eens een wervel kapot. En dan ook nog eens net voordat de vakantie begint, je kiest het moment wel uit zeg
. Ik wens je heel veel succes en sterkte, en bij pijn gewoon om extra medicatie vragen en niet zomaar met 'nee' genoegen nemen! Elk lijf reageert anders en met de goede medicatie van tegenwoordig is er helemaal geen reden om zoveel pijn te hebben.
DJB schreef:Ja, lijkt mij ook echt 3x niks.
Als je vandaag nog naar huis mag kan je het misschien nog wel ophouden:) Hopen maar!
dus naar mijn ontbijt doe ik een pogingHelmoni schreef:Oei, dat is geen goed nieuws als je zo wakker wordt in het ziekenhuis.Weet je of de ander ook iets heeft of ben je nog totaal niet op de hoogte verder?
Ik hoop dat je nu in de tussentijd wat tegen de pijn hebt gekregen en dat je goed herstelt. Veel beterschap.
djoontje schreef:Gatsie meiss dat is niet niks! Wat *** allemaal, eerst al een ongeluk, en dan ook nog eens een wervel kapot. En dan ook nog eens net voordat de vakantie begint, je kiest het moment wel uit zeg
. Ik wens je heel veel succes en sterkte, en bij pijn gewoon om extra medicatie vragen en niet zomaar met 'nee' genoegen nemen! Elk lijf reageert anders en met de goede medicatie van tegenwoordig is er helemaal geen reden om zoveel pijn te hebben.
dus ik baal goedlisa_pluisje schreef:Sterkte meisje, heb je geen laptop tot je beschikking?
Hoop dat je je snel wat beter voelt.
Liefs
nou ja heeft ze geweten
kon er niks aan doen (a)
.
! dan word het sneller beter. Want anders dan gaat het dalijk helemaal fout en dan kan je helemaal niks meer
!.

Als je het leuk vindt, moet je even je adres sturen, dan krijg je een beterschaps kaartje. Hoop echt dat je pijn onderdrukt kan worden en dat je snel weer op de been bent, succes meis!
Heb je een eigen kamer eigenlijk ? (aangezien je 16 bent
)
... Ik ben net uit het ziekenhuis, maar wel voor iets veel simpelers dan jou (buikoperatie).
en de verpleegster je dan aantreft )