Ik had op de laatste schooldag, thuis, mijn knieschijf verdraaid. Hij zat namelijk naast mijn knie.
Nu heb ik vorige week maandag gips gekregen van me lies tot me enkel. Ik moet er 6 weken mee lopen
Daar gaat me vakantie. maar dat is een bijzaak ..
Nou zeiden ze in het ziekenhuis dat als het jeukt ik het met een fohn kan oplossen omdat het lucht door
latend is. Dat helpt dus niet en het blijft jeuken. Ook zit ik daarom nood gedwongen binnen vanwege
dit heerlijke weer.
Buiten = warm, warm = zweten, zweten = meer jeuk.
Nu zit het er nog niet eens een week om heen maar ik verveeel me echt stierlijk. ook omdat ik veel
plannen had om met de paarden weg te gaan, begeleider bij een ponykamp en nog meer dingen zoals
naar het strand ect. Nu kan dat gewoon allemaal niet.
Hebben meer bokkers op het moment hun been in het gips? Of weten jullie anti-verveel dingen?
Mijn teennagels zijn al heerlijk in de kleur van me gips. Maar me vinger nagels heb ik gewoon normale french manicure
Omdat ik niet zo veel kleurtjes heb. Of in ieder geval leuke kleuren..
Het bankhangen en computer komt ook zo'n beetje me neus uit.. Ik heb alle leuke films ook al gekeken die wij hier thuis
hebben..
De kleur van het gips, zo is ook me teennagels, alleen niet zo goed te zien door me telefoonfoto's.

.
Dan kan je er een beetje op uit 

Nog veel beterschap!