Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

McLaren schreef:Ik denk ook dat het warmtebultjes zijn. Tegenwoordig valt het wel mee, maar in zomers in het verleden kreeg ik er zelfs 'oude vrouwtjes' handen van. Tip: ga lekker naar het strand en in de zee, het zoute water helpt

Elpharo schreef:Hoi hoi, voetschimmel kan het zeker weten wel zijn hoor! Ik heb het zelf ook. Ik dacht ook warmte bultjes, want die krijg ik op mijn vingers. En er komt allebei vocht uit. Ik heb het op precies dezelfde plek als ts, van mijn tenen tot halverwege mijn voet. En stom genoeg aan maar één voet. En je wordt GEK van de jeuk soms, maar lang niet de hele tijd. Het wordt bij mij erger als ik bij de paarden ben geweest en zwaardere (warmere) schoenen aan heb gehad. Sommige mensen hebben het als ze uit bed komen (warmte vh bed), maar ik juist niet. Je kan bij de aoptheek wat halen of even langs de huisarts gaan. Bij mij hielp niets dus nu heb ik ook zo'n zalfje met cortico's...ik ben er ook geen fan van, maar het lijkt wel te gaan werken...
En niet krabben is soms best moeilijk, ik heb goede zelfbeheersing wat jeuk betreft, maar voor ik dat zalfje kreeg!! Poeh hee...
Ik denk niet dat het zalfje kwaad kan om te proberen als je het bij de apotheek of drogist haalt hoor. Lamisil schijnt heel goed te werken....
smokey, ben je er wel es mee naar de huisarts geweest? Want het altijd hebben lijkt me geen pretje! Of heb je er niet heel erg last van?
niet dus.