De situatie is besproken en we zijn er samen uitgekomen dus bij deze..... Doe ik eindelijk mijn verhaal en mijn operatieverloop vertellen. Zes dagen geleden heb ik een buikwand correctie en borstvergroting laten uitvoeren.
Zoals iedereen die het verhaal heeft gevolg al weet was ik heel zenuwachtig, gelukkig waren er mensen bij om me te steunen.
Om 11 uur was het eindelijk mijn beurt in de operatie kamer zijn er eerst nog foto's genomen (wat is dat toch altijd genant)...
Van de narcose zelf heb ik echt geen effect van gehad, alleen juist wat gedrogeerd. En heb helaas veel bezoekers op een show verkocht met constant mijn operatie schort naar boven te trekken en te roepen kijk kijk wat mooi. Arme mensen kijken nooit meer een kamer binnen
Er is op mjn buik een huidfflap van 80 cm op 20 cm verwijderd , omdat ik vroeger een borstverkleining heb gehad kon er niet in eens gelift worden omdat de kans op complicaties te groot waren. Maar dat vind ik niet erg dat het later even schitterend word als mijn buik ben ik al heel blij mee...
http://www.mijnalbum.nl/Foto-7R6GLJKJ.jpg
niet vervelend bedoelt, maar ik hoef dit niet zo voor mijn neus te hebben 

.
echt een Kat actie
(ben ook veel gewend..en vergelijk nu met wat ik eerder heb gezien