Eindelijk mijn verhaal

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

lesilla

Eindelijk mijn verhaal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-10 01:03

Zoals beloofd een nieuw topic:

De situatie is besproken en we zijn er samen uitgekomen dus bij deze..... Doe ik eindelijk mijn verhaal en mijn operatieverloop vertellen. Zes dagen geleden heb ik een buikwand correctie en borstvergroting laten uitvoeren.
Zoals iedereen die het verhaal heeft gevolg al weet was ik heel zenuwachtig, gelukkig waren er mensen bij om me te steunen.
Om 11 uur was het eindelijk mijn beurt in de operatie kamer zijn er eerst nog foto's genomen (wat is dat toch altijd genant)...

Van de narcose zelf heb ik echt geen effect van gehad, alleen juist wat gedrogeerd. En heb helaas veel bezoekers op een show verkocht met constant mijn operatie schort naar boven te trekken en te roepen kijk kijk wat mooi. Arme mensen kijken nooit meer een kamer binnen :+

Er is op mjn buik een huidfflap van 80 cm op 20 cm verwijderd , omdat ik vroeger een borstverkleining heb gehad kon er niet in eens gelift worden omdat de kans op complicaties te groot waren. Maar dat vind ik niet erg dat het later even schitterend word als mijn buik ben ik al heel blij mee...
http://www.mijnalbum.nl/Foto-7R6GLJKJ.jpg
Laatst bijgewerkt door Mars op 01-07-10 17:00, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: foto in link gezet, wordt niet door alle bokkers als prettig ervaren

kehdra

Re: Eindelijk mijn verhaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-10 06:21

helemaal super, maar kan die foto misschien in een link?
ik vind dingen niet snel eng/vies/raar of wat dan ook, maar met een bakje muesli voor mijn neus zo'n foto tegenkomen, was wel wat onsmakelijk :+

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-10 06:30

Wat mij betreft mag ie ook in link :o niet vervelend bedoelt, maar ik hoef dit niet zo voor mijn neus te hebben :)

Knap van je dat je het gedaan hebt!
Ik las alleen dat het met je borstvergroting niet goed is gegaan. Hoe staat het daar nu mee? :)

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-10 06:35

Ik heb er geen problemen mee dat 'ie er zo staat.
Doet 't niet ontzettend veel pijn?

Colorado

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-10 06:41

Ik vind het niet heel erg om te zien.
Heel dapper van je! :D
Houd je hier trouwens geen enorm litteken aan over?
Of ligt het aan mijn lichaam dat ik overal littekens aan over houd :=

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-10 06:43

Ik ga ook een buikwandcorrectie laten uitvoeren, maar daar hou je idd als het even tegen zit een flink litteken aan over.
Maar goed, je moet er wat voor over hebben natuurlijk :)

Wolken

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-10 06:54

Ik heb je vorige topic gevolgd en ook al ken ik je niet, ik ben toch een beetje trots op je! Je buik ziet er keurig uit. Het litteken valt geloof ik net onder je onderbroek-lijn?

Dhet maken van de voor foto's was misschien wel een beetje genant, maar als alles achter de rug is en geheeld is, is het wel een leuke reminder.

Ik zit trouwens net aan mijn bakje Brinta, maar totaal geen problemen mee ;) .

Heel veel succes met het herstel van je lichaam!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-10 08:14

Van mij hoeft ie niet in link :)

Fijn dat je buik weer strak is, joh!

Freppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-10 08:19

Van mij hoeft ie ook niet in link :)
Mooi geworden hoor, heb je er erg veel last van?
Maar als ik het goed begrijp worden je borsten over een tijdje nog gelift? Had ie dan wel wat eerder mogen vertellen, nu heb je dagenlang in de rats gezeten

Sha_r0n

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-10 08:20

Heee Kat, oooh vandaar dat ze niet meteen gelifd hebben.. Dan is dat idd verstandig geweest.. Kan je later nog wel doen ofniet? Hahahaha.. ik denk dat ik in een deuk zou hebben gelegen als ik jou daar zou zien staan die telkens haar shirt omhoog trekt.. Whahaha _O- echt een Kat actie ;)

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-10 08:26

Sorry niet aan gedacht dat mensen er niet tegen konden, voor mij is het gewoon een heel mooi litteken. Maar ben verpleegkundige dus misschien ben ik gewoon veel gewoon. En dit is gewoon een hele mooie bwc dus ik zie het echt als een kunstwerk <3 <3 <3

Ik snap de miscommunicatie ook niet, maar ben heel blij dat het netjes opgelost is..

Het eerste jaar zal het litteken heel goed te zien zijn, denk dat hij ook een stuk erboven komt. Maar dat vind ik ook niet erg.. Beter dit in bikini dan vijf lagen vel :D :D :D

Heb weinig tot geen pijn, als ik een buikband draag kan ik ook perfect recht lopen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-10 08:33

Ik vind het ook een mooi litteken. Denk ook dat het heel mooi zal helen. Het verklaart idd waarom ze het niet eerst hebbengelift. Hou ons maar op de hoogte, als je wilt, Katia.

Esgaroth

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-10 09:25

Oh, dus de lift is niet gedaan omdat je al een verkleining hebt gehad? Maar de lift komt dus later? weet je wanneer dat nu de bedoeling gaat zijn?
Ik ben blij voor je dat het nu opgelost is. Ik vind het litteken ook niet vies of eng om naar te kijken. Hebben ze het nu met pleisters vastgeplakt? Zo lijkt het wel :D

Ik hoop dat je droom nu toch eindelijk waar wordt :)

Sabin_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-10 09:28

Wauw dat ziet er opzich best netjes uit :j (ben ook veel gewend..en vergelijk nu met wat ik eerder heb gezien ;) )
Ja houd ons op de hoogte! :D Ik vind het erg dapper van je!

Lisan89

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-10 09:32

Wauw, heb je hele vorige topic ook gevolgd en vind het respect dat je dit ook deelt!

Ziet er mooi uit meid!

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-10 09:36

Nou Katia ik ben enorm blij voor je dat het zo goed gegaan is!
Heb je nog veel last of pijnen?

Volkoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-10 12:48

Fijn dat het allemaal opgelost gaat worden. Jammer dat het niet van te voren goed gecommuniceerd is. :) Ik hoop dat je er heeeel veel plezier van gaat hebben, in bikini ed :D

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-10 12:52

Ziet er netjes uit hoor. :D

Ik denk dat heel veel mensen jaloers zouden zijn op zo'n strak buikje! :))

Heel veel plezier ervan! :D

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-10 12:52

_Kimmm schreef:
Nou Katia ik ben enorm blij voor je dat het zo goed gegaan is!
Heb je nog veel last of pijnen?

Bijna niets! Dus ik ging er vanuit er is een bwc gedaan zonder spieren. Want pfuh als je die verhalen hoort dat mensen drie weken plat liggen met huishoudhulp viel dat niet in mijn plaatje. Want ik was gewoon aan het rondlopen drie dagen post op.
Dus ging er vanuit geen kindjes = juist vel aantrekken = minder pijnlijk.

Ben ik nu lekker men brief aan het lezen en er staat rectusspieren werden gereefd hahah prachtig en ik zit hier lekker zo!
Of ik ben enorm sterk, of andere zijn super mutsjes. Maar sinds ik zelf een pijnmuts ben weet ik niet wat klopt :D :D :D

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-10 12:54

Fijn om te horen dat er duidelijkheid is, nog even wachten en dan heb je hopelijk een supermooi totaalplaatje!

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-10 12:56

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-10 13:00

TS, Fijn dat de miscommunicatie de wereld uit is. Je buik ziet er erg netjes uit :j Binnen welk tijdsbestek krijg je 'normale' borsten?
Ik kan begrijpen dat je het zonder spieren hebt gedaan. Een kennisje van mij had het met spieren gedaan en zij heeft 6 weken krom gelopen.
Hoe gaat het inmiddels met je temperatuur?

Ik heb het al meerdere keren gezegd, maar ik vind het enorm knap dat je de stappen hebt durven zetten die je gezet hebt +:)+

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-10 13:03

Mootje schreef:
TS, Fijn dat de miscommunicatie de wereld uit is. Je buik ziet er erg netjes uit :j Binnen welk tijdsbestek krijg je 'normale' borsten?
Ik kan begrijpen dat je het zonder spieren hebt gedaan. Een kennisje van mij had het met spieren gedaan en zij heeft 6 weken krom gelopen.
Hoe gaat het inmiddels met je temperatuur?

Ik heb het al meerdere keren gezegd, maar ik vind het enorm knap dat je de stappen hebt durven zetten die je gezet hebt +:)+

Nee ik heb wel met spieren, maar ik nam aan van niet omdat ik wel krom loop maar geen pijn heb. Maar krom lopen kan je ook met huid alleen. Dus ben aangenaam verrast dat het wel met spieren is.

Temp is 37,5 dus dat is al beter

Moet ze nu drie maand laten rusten en dan moet ik op consultatie en dan zal het van school afhangen.

Sha_r0n

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-10 13:06

Aaah Katje, goed om te horen dat je je nu wat beter voelt en dat de temp. is gedaald.. :)

nynke1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-10 13:15

Wow wat een foto, kan er tegen maar het ziet er toch ''raar'' uit, fijn dat je er weinig last van hebt. heb je ook link van je vorige topic misschien? ;).. trouwens je hebt vroeger borstverkleining gehad en nu weer vergroting of niet?