liedje89 schreef:Kan je niet beter even naar je huisarts of apotheker bellen? Huisartsenpost neemt vast nog wel op hoor.
Lijkt me niet slim om nu iets andersn dan paracetamol te nemen zonder het na te vragen. Moet je die tabletten ook niet wat beter timen dan want als je er een bepaald aantal mag per 24h is het meestal wel de bedoeling dat je dat een beetje handig spreid.
ik ben al 3x bij de HAP geweest maar ze kunnen niets doen... Meestal trok 't vanzelf wel we, maar ik ben nu al ruim 2/3 dagen bezig? Ik heb ook bijna niet geslapen... Als ik loop, zit ik ook echt op randje flauwvallen
Ik mag 2 diclofenacpillen per dag, want 100mg per pil.. 't werkt maar een uur of 3... Geen idee hoe ik dat handig kan timen. Heb er nu 1 om 10.00 genomen want toen moest ik naar school, en 1 om 17.00 Ik had op internet een schema gevonden waarin stond dat dat wel goede tijdstippen waren
Mja, beter dan dat kan ik niet timen met een max. van 2.... Paracetamol heb ik tussendoor geslikt, maar haalt niet veel uit.
Dat ik geen ibuprofen mag en diclofenac snap ik wel, maar diclofenac is toch ook een keer uit m'n bloed...
Ik trek 't op dit moment echt heel slecht iig... En ga anders zo toch maar even de HAP bellen, voor morfine mss.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 30-06-10 21:57, in het totaal 1 keer bewerkt