hier mijn verhaal, en zou graag van andere verhalen horen die dit ook hebben gehad.
Ik heb heel veel moedervlekken op mijn lichaam. Nu ben ik daar al ooit voor bij de HA geweest. En die gaf het advies terug te komen als ze veranderen van kleur of grootte, of andere klachten. Nu had ik er net een op mijn borst zitten, en die is flink gaan groeien. En had er ook klachten van. Dus ik weer terug naar de HA en die stuurde me door naar een dermatoloog. Daar ben ik gisteren geweest, en heeft ze even allemaal nagekeken. Nu blijken de meeste rustig te zijn behalve die op mijn borst. Maar normaal gesproken halen ze niet zo vlug een moedervlek van een borst af. Omdat dit moeilijker is en omdat ik nog volop groei, is dit vervelend met litteken weefsel bijvoorbeeld. Maar toch wou ze perse dat deze moedervlek verwijderd zou worden! Normaal doen ze dat daar zelf, maar omdat ik dus nog groei wou ze graag dat een plastisch chirurg deze zou verwijderen. Dus de dermatoloog gebeld of het binnen nu en 4 weken zou kunnen. En nu kan ik Woensdag middag al terecht bij de plastisch chirurg, en word ik dus geopereerd om deze moedervlek te verwijderen. (doormiddel van een excisie) De dermatoloog wist niet zeker of het onder gehele narcose werd gedaan of onder lokale, maar ze dacht toch eerder aan lokale. Iemand ervaring hiermee ?

ps: nog een vraagje, ik ben dus nu aan de pil. Alleen krijg ik dus na de operatie antibiotica. En dan kan de pil niet meer goed werken. Nu zei mijn vriend; neem volgende week dan de stop week. Maar ik zit dan nog maar op de 2 weken van de strip (strip=3weken) is het mogelijk om de stopweek een week eerder te nemen ?