Ik heb geen glazuur op mijn kiezen dus af en toe breekt er wel eens een stukje af - nu is er laatst weer een stukje afgebroken, eronder bleek een gaatje te zitten (zeg maar gerust gat) en ik heb een afspraak met de tandarts gemaakt voor aankomende maandag. Nu zit ik echter al het hele weekend met een steeds erger wordende zeurende kiespijn.
Ik ben niet zo van de medicijnen (ik kan er over het algemeen niet goed tegen) maar ik heb toch maar pijnstillers gehaald, aangezien het een erg vervelend zeurderig gevoel is. Ik had nog nooit pijnstillers genomen dus in de eerste instantie heb ik ibuprofen 200 mg gehaald (om te beginnen, leek me wel voldoende) en dat hielp ook wel een beetje... maar niet veel. Ik heb inmiddels anderhalf uur geleden 600 mg ibuprofen ingenomen en het helpt niets. Kennelijk ben ik resistent voor pijnstillers ? (paracetamol gaf ook geen verlichting) als dat mogelijk is (na wat zoeken op internet over pijnstillers kwam ik erachter dat dit misschien door mijn haarkleur kan komen, wat ook het feit dat ik altijd extra verdovingen bij de tandarts moet zou verklaren).
Enfin, ik denk dat ik maar naar het ziekenhuis moet (daarnaast zit volgens mij een apotheek die ook op zondag open is). Ik weet alleen niet wat ik moet halen... straks werkt het ook niet?
Is er iemand met ervaringen/tips? Want de pijn wordt steeds erger en ik zit nu zelfs met tranen in m'n ogen omdat het zo steekt en zeurt.
Zoals je weet zit ik in het zelfde schuitje.

) maar nu is de pijn wel uit te houden *klopt af*
Hmm wat deed ik ook alweer tegen de pijn.. Ja thee en aan andere dingen denken.. leuke afleidingsmiddelen zoeken
Dat doet echt heel veel pijn.