Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

siskeh schreef:Heb je toevallig traumeel en/of arnica in huis?
Dan zou ik dat heel snel gaan gebruiken

_Nancy schreef:Ik ben in februari bij de CIOS test enórm door mijn enkel gegaan.
Waardoor hij dus hartstikke gekneusd was...
En...........ik heb er nóg last van!
Hij blijft maar dik en soms heb ik er ook veel last van, andere keren niet.
Dus geloof mij, je blijft er nog wel even last van houden
Het kan zelf zo zijn (dokterspraat) dat het helemaal niet meer 100% goed komt met je enkel..
renskje schreef:_Nancy schreef:Ik ben in februari bij de CIOS test enórm door mijn enkel gegaan.
Waardoor hij dus hartstikke gekneusd was...
En...........ik heb er nóg last van!
Hij blijft maar dik en soms heb ik er ook veel last van, andere keren niet.
Dus geloof mij, je blijft er nog wel even last van houden
Het kan zelf zo zijn (dokterspraat) dat het helemaal niet meer 100% goed komt met je enkel..
van dit vooruitzicht wordt ik niet echt blij....![]()
![]()
hoelang duurde het bij jou voordat je er weer op kon staan? of mee kon lopen?

Sannnn schreef:Is er ook (grote) zwelling bij je enkel? nee in het begin wel gelijk dik op mn enkel, maar dat is niet erger geworden
Rood geweest of nog rood ergens?valt ook wel mee
Kan je alleen je tenen bewegen? mn grote teen beperkt de rest niet.
Doet dat geen pijn? jaaaaaa
Verder kan je niets bewegen?nee, mn knie en mn grote teen, daar tussen werkt het niet.
Is de pijn constant? ja, maar soms heb je zo'n spier trekking, en dan zak ik door de grond
Veel vragen hebest wel ja!!
![]()
Rust houden is toch het slimste. Belasten tot de pijngrens en vooral rust houden en pootje omhoog.
Het is niet anders.. Maar hoe eerder jij dingen gaat provoceren hoe langer je ermee zit...
daar ben ik me bewust van, de pijngrens is al wel berijkt met liggen op de bank. hupsen naar t toillet is al erg pijnlijk. en dan hangt mn been gewoon.
gister een klein stukje in de auto gezeten (niet zelf gereden natuurlijk) elk miniscuul hobbeltje was pijnlijk en dan hing mn been in de lucht...
Sterkte ermee! dank je!!!
jackgirl schreef:Welkom bij je club !
Nee "grapje"
Behoorlijk balen als ik je berichten zo lees.
Ik zou me maar rustig houden , en zeker met het werk dat je doet dinsdag nog niet aan de slag gaan.
Dan ga je het forceren en zal het alleen langer gaan duren.
Ik ken het pijnlijke gevoel , namelijk maandag ook van mijn paard gelanceerd en zit nu ook thuis. maar dan met een flink genkneusde heup en buik.
Beterschap !
Koelen heeft nu niet veel nut meer, vertraag je het proces eerder.