zonet voor het eerst in m''n leven een silk-epil gebruikt.
vroeger scheerde ik altijd, maar omdat ik daar slecht op begon te reageren ( bultjes, jeuk en rode plekken) heb ik me maanden laten harsen. omdat ik dus plekken op m''n benen en lidtekens daarvan had bleken mijn haren onregelmatig terug te groeien. hoe vaak ik het ook liet harsen. het was iedere keer net genoeg om er niet netjes uit te zien, maar ook net te weinig om er direct 20 euro aan uit te geven om het te laten harsen. ik vond het zo zonde van het geld.
ik had het dus al een tijdje laten groeien, scheren kon niet en ik had telkens geen tijd om een afspraak te maken om het te laten harsen ( ik kan dat trouwens niet zelf, ik kan mezelf dat niet aandoen en het gaat altijd mis. plakspul nog overal dus dat heb ik al vroeg opgegeven).
toen heb ik een keer tussen neus en lippen door tegen mijn moeder geklaagd. en die kwam toen laatst met een verrassing. een braun silk-epil! ik wilde er al tijden eentje kopen ,maar omdat ze toch wel prijzig waren en ik ook niet van geld gemaakt ben....
maar goed, nu had ik er eentje. hij is ook voor mijn moeder, maar die doet het al haar hele leven dus die heeft niet zoveel haar meer over.
ik zat er dus al een paar dagen tegenaan te hikken om het te doen en zonet heb ik dan maar de stoute schoenen aangetrokken.
ik heb me opgesloten op de zolder, deur dicht, pc aan met muziek en dan dat ding maar even erbij pakken.
wat maakt dat trouwens een sadistisch rotgeluid zeg!!
een uur verder en ik ben weer aardig glad. maar ik heb dus dik twee maanden groei eraf moeten epileren. staat er ook nog doodleuk op de gebruiksaanwijzing dat ik beter eerst kan scheren en dan als het een beetje is teruggegroeid epileren. maar daar kan ik dus juist niet tegen!
het deed echt verrekte pijn. ik kon dan ook maar een klein stukje per keer doen en dan moest ik weer moed opbouwen om weer een stuk omhoog te gaan. maar ik heb het gedaan!
ik was eerst er nog over na aan het denken om ook mijn bovenbenen te doen, ik heb nogal donker haar namelijk en je ziet het toch wel, maar daar ben ik heel snel vanafgestapt! ik heb het netjes rond m''n knieen onthaard en dat was al een hel. misschien als ik deze week nog heel moedig ben dat ik me er nog een keer aan waag.
nu ben ik vooral aan het nagenieten van mijn zachte beentjes, ze gloeien nog een beetje, maar er zit een lekker cremetje overheen om ze te kalmeren. en morgen doe ik lekker een korte broek aan, kan ik ook eens van het weer genieten zoals het hoort!
pfff, ik het het er warm van gekregen hoor!
)

RESPECT, dat kan ik niet aan
dankje voor deze mededeling maar ik ga dat dus echt niet meer doen