Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
8nnemiek schreef:Ik dacht ook als eerste aan zwanger zijn..
Toch even langs de huisarts misschien?
s_spikker schreef:Bloedarmoede zou ik niet weten eigenlijk. Heb daar naar mijn weten nog nooit last van gehad.
De laatste tijd eet ik juist weer een stuk gezonder. fruit en bruin brood etc. Wel zit ik ook snel vol maar heb ook weer vaker honger. Beetje appart.
Ik slik al een heel aantal jaar de pil, ik slik deze heel vaak door en neem zelde pauze voor ongesteld te worden.Dus zwanger ? Hoor altijd dat mensen zoveel tijd gestopt zijn met de pil en nog niet zwanger.
Heb wel sex gehad met een jongen zonder condoom maar ik had een paar dagen erna al last van deze klachten dus dan lijkt me dat t niet komt omdat ik zwanger zou zijn? Of is dat wel zo snel mogelijk?
Meestal merk je toch de eerste maand niet dat je zwanger bent? pas als je overtijd zou moeten zijn?
Dat buikpijn en pijn in mijn onderrug heb ik deze week eigenlijk al constant net zo zeurderig gevoel dat je ongesteld moet worden. Wat eigenlijk niet kan omdat ik de pil gewoon doorslik altijd.

SunnyBL schreef:8nnemiek schreef:Ik dacht ook als eerste aan zwanger zijn..
Toch even langs de huisarts misschien?
Das het beste advies dat er is gegeven. Even een testje halen en langs huisarts...
EDIT (zie je laatste post nu pas):
Even testen meid, dan ben je in ieder geval van de onzekerheid af. Dus hup naar de drogist!
(en als je seks hebt, is er nou eenmaal de mogelijkheid dat je zwanger kan worden)
s_spikker schreef:Bloedarmoede zou ik niet weten eigenlijk. Heb daar naar mijn weten nog nooit last van gehad.
De laatste tijd eet ik juist weer een stuk gezonder. fruit en bruin brood etc. Wel zit ik ook snel vol maar heb ook weer vaker honger. Beetje appart.
Ik slik al een heel aantal jaar de pil, ik slik deze heel vaak door en neem zelde pauze voor ongesteld te worden.Dus zwanger ? Hoor altijd dat mensen zoveel tijd gestopt zijn met de pil en nog niet zwanger.
Heb wel sex gehad met een jongen zonder condoom maar ik had een paar dagen erna al last van deze klachten dus dan lijkt me dat t niet komt omdat ik zwanger zou zijn? Of is dat wel zo snel mogelijk?
Meestal merk je toch de eerste maand niet dat je zwanger bent? pas als je overtijd zou moeten zijn?
Dat buikpijn en pijn in mijn onderrug heb ik deze week eigenlijk al constant net zo zeurderig gevoel dat je ongesteld moet worden. Wat eigenlijk niet kan omdat ik de pil gewoon doorslik altijd.
s_spikker schreef:Is een test nu al betrouwbaar dan? Heb net eventjes zitten lezen en staat heel vaak dat je het kan doen vanaf de dag dat je ongesteld zou moeten worden. Maar ik slik dus de pil door. en heel stom dus ook niet netjes van 1 stripje maar van meerdere en door elkaar en niet netjes per dag. Dus geen idee wanneer eigenlijk.
Of als ik nu zou stoppen met de pil en ongesteld word is het dan ook niet zwanger?
Of krijg je als je de pil doorslikt gewoon nog een bloeding als je zwanger bent?
Axel_Clauw schreef:Ik slikte ook gewoon de pil (ook altijd door).
Ik wist dat overgeven de betrouwbaarheid van de pil kon verminderen, maar niet dat het ook met diaree kon.
Ik had niet overgegeven, alleen diaree gehad (buikgriep), een paar weken later bleek ik alsnog zwanger te zijn ondanks dat ik de pil altijd netjes optijd slik en hem niet vergeten was.
Lien2 schreef:Hmm, ik zou gewoon morgenochtend even naar de HA gaan om je urine te laten checken. Ik vind het meer klinken als een blaasontsteking.
s_spikker schreef:Lien2 schreef:Hmm, ik zou gewoon morgenochtend even naar de HA gaan om je urine te laten checken. Ik vind het meer klinken als een blaasontsteking.
Oke ik heb alleen niet een branderig gevoel als ik moet plassen en dat ik heel vaak moet zegmaar.
Wel weer misselijk op het moment. Maar bij zwanger heb je dat meestal smorgens toch? bij mij is dat dus meestal in de avond. ook zo raar
s_spikker schreef:Axel_Clauw schreef:Ik slikte ook gewoon de pil (ook altijd door).
Ik wist dat overgeven de betrouwbaarheid van de pil kon verminderen, maar niet dat het ook met diaree kon.
Ik had niet overgegeven, alleen diaree gehad (buikgriep), een paar weken later bleek ik alsnog zwanger te zijn ondanks dat ik de pil altijd netjes optijd slik en hem niet vergeten was.
Hoe ben jij er achter gekomen dan? toen jij stopte daarna met je pil werd je toen wel of niet ongesteld? omdat het geen "echte"bloeding is van je baarmoederslijmvlies

Lynske78 schreef:Ik snap niet dat die deur bij de HA altijd plat gelopen moet worden. Was laatst ook op het nieuws dat mensen te vaak naar de Ha gaan.
De meesten klachten verdwijnen binnen 6 weken wel. Je gaat echt niet zomaar dood. En als je komt wordt je toch weer weggestuurd. Want als het niet echt nodig is moet je echt geen antibiotica slikken. Je lichaam kan een hoop dingen zelf oplossen.
Mijn huisarts suggereert altijd als je geen koorts hebt en geen bloed (urine, ontlasting) dan is het meestal niet zo erg.
Ik zou zeggen kijk het even aan en koop een zwangerschapstestje.
LynnDenise schreef:Lynske78 schreef:Ik snap niet dat die deur bij de HA altijd plat gelopen moet worden. Was laatst ook op het nieuws dat mensen te vaak naar de Ha gaan.
De meesten klachten verdwijnen binnen 6 weken wel. Je gaat echt niet zomaar dood. En als je komt wordt je toch weer weggestuurd. Want als het niet echt nodig is moet je echt geen antibiotica slikken. Je lichaam kan een hoop dingen zelf oplossen.
Mijn huisarts suggereert altijd als je geen koorts hebt en geen bloed (urine, ontlasting) dan is het meestal niet zo erg.
Ik zou zeggen kijk het even aan en koop een zwangerschapstestje.
Lang leve het vragenuurtje van de assistente!
Toch kun je maar beter geen 6wkn wachten als je een blaasontsteking hebt. Je lichaam kan veel, maar die medicijnen zijn er niet voor niks.