Bijten jullie ook nagel?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Besje15

Bijten jullie ook nagel?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-10 14:15

Hallo!

Bijten jullie ook nagel?
Nou ik wel! |( ik vind het echt heel erg lelijk..
wat doen jullie eraan om jullie nagels te laten groeien?

Groetjes Tessa.
Laatst bijgewerkt door Storm op 13-06-10 14:20, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Letters normaal gemaakt, men kan je tekst zo ook wel lezen.

MarJon

Re: Bijten jullie ook nagel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 14:15

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 14:20

HK > MW

Nell_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 14:25

Je hebt bytex wat je kan kopen en op je nagels kan smeren. Dat is heel vies.

Ik bijt zelf geen nagels. wel velletjes! Dat is soms ook heel irritant :')

Gina

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 14:27

Ik ben een tijdje geleden met nagel bijten begonnen, maar dat was meer een beetje om stress en nu kom ik er niet meer van af. Ik probeer het nu een beetje af te leren, zoals ik bijt nu niet meer op mijn ring en middel vinger. Nepnagels heb ik ook op gehad, maar daarna begon ik ook weer met nagel bijten. Ik vind het erg vervelend, want het zie er echt heel lelijk uit.

Amaretto27

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 14:29

Ik bijt al zolang ik me kan heugen nagel en velletjes.
Ik doe er niks aan, ben ook niet van plan om er iets aan te doen. Het komt gewoon omdat ik vaak nogal gestresst, onrustig ben. Velletjes bijten is wel irritant, ik bijt ze altijd zo af dat het gaat bloeden of dat het er heel raar uit ziet :P
Maar er wat aan doen, nee, zou niet weten waarom :). Lange nagels vind ik bij de paarden trouwens ook niet handig, heb wel eens van die op-plak-dingen gehad, die beet ik er ook af :D

Besje15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-10 14:45

ja ik heb laatst ook acryl nagels gezet , maar die beet ik er ook zo weer af. dusjaa! ik vind een beetje langere nagels wel mooi!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 17:32

ik beet ook, heel erg... Tot bloedens toe zelfs, en mijn ringvinger en pink hadden meestal een nagel van 1 a 2 mm... Tot een vriendin er me op wees dat mijn nagels best al een stukje gegroeid waren en bleek dat ik een week oid al niet meer gebeten had... Je begon al witte randjes te zien, dus toen was ik zo trots...

Toen heb ik meteen een mooie dure nagellak voor mezelf uitgezocht :Y) Als beloning. En toen vond ik mijn nagels zo mooi dat het niet meer in me op is gekomen om te bijten...

bytex helpt wel, maar ik krijg dat niet zo opgesmeerd dat het alleen op mijn nagels blijft, dus dan smaakt alles wat ik in mijn mond wil doen naar bytex... Ook geen aanrader :')

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 17:34

Haha ja, echt ernstig...
Maar ik doe geen moeite meer om ze te laten groeien. Al die rouwrandjes vind ik nog smeriger staan dan een afgekloven nagel, hoewel ik niet eens superlelijke nagels heb, het kan er nog mee door. Vroeger beet ik ook m'n teennagels af :') maar die periode ben ik gelukkig overgroeid.
Nu krabte ik m'n teennagels af maar dat lijkt niet zo mooi in open schoenen. Dus ik ben aan het lakken met groei spul voor de nagels.

Bytex heb ik één keer geprobeerd, en nooit weer! We aten die avond stampot wortels, mijn favoriete wintermaal, en naast mijn vork, zat ook mijn eten onder de bytex... Zonder het aan te raken. Dus dat nooit weer... :n

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 17:34

Neem een beugel.

Dat is echt de oplossing van alles. :7

:')

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 17:37

upendo schreef:
Neem een beugel.

Was voor mij geen oplossing hoor :P Ik beet vrolijk door met beugel :=

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 17:38

Ik krijg mijn nagels niet meer bij mijn tanden. :')
En als ik ze er wel bij krijg kan ik niet bijten omdat het pijn doet. :P

Het is maar hoe ver je wil gaan. :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 17:39

Janine1990 schreef:
Haha ja, echt ernstig...
Maar ik doe geen moeite meer om ze te laten groeien. Al die rouwrandjes vind ik nog smeriger staan dan een afgekloven nagel, hoewel ik niet eens superlelijke nagels heb, het kan er nog mee door. Vroeger beet ik ook m'n teennagels af :') maar die periode ben ik gelukkig overgroeid.
Nu krabte ik m'n teennagels af maar dat lijkt niet zo mooi in open schoenen. Dus ik ben aan het lakken met groei spul voor de nagels.

Bytex heb ik één keer geprobeerd, en nooit weer! We aten die avond stampot wortels, mijn favoriete wintermaal, en naast mijn vork, zat ook mijn eten onder de bytex... Zonder het aan te raken. Dus dat nooit weer... :n

Ik krab mijn teennagels ook af, maar daar schaam ik me echt heel erg voor :o :+

Nagels lakken = geen rouwrandjes meer hahaha :')

Ik heb ook een mascara afpulktik (teveel tics heb ik :') ) ... Dus helaas kwam ik ook vrij snel achter de nadelen van de langere nagels, want dan loop je de hele dag met ranzige rouwrandjes -O- Maargoed.. Nagellak +:)+ Goede uitvinding...

Helpt ook voor teennagels btw, want je met een laag nagellak erover zie je niet dat ze zo'n rare lelijke vorm hebben. (als je van dichtbij gaat kijken wsl wel, want in feite lak ik mijn huid mee... Maar niemand bekijkt mijn tenen van dicht bij :') !)

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 17:45

Lelijke nagels lakken, om rouwrandjes te verbergen, is een donkere kleur lakken en dus je lelijke nagels nog meer accentueren. Daar begin ik dus niet aan ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 18:16

Als je een goed merk neemt dekken lichte kleuren ook wel :j
En als je niet meer bijt heb je ook geen lelijke nagels, dus dan kunnen donkere kleurtjes ook best lijkt me :D

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 18:33

Niet meer bijten = geen lelijke nagels, gaat voor mij helaas niet op.... :n

melissa_93

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 18:56

ik beet ook altijd nagels, totdat ik een beugel kreeg en het niet meer lukte :P dus nu doe ik het heel zelden nog gelukkig :D

Besje15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-10 19:55

Nou ik heb ook een beugel gehad , en ik beet ook gewoon door dusja :p
en dat bytex is ook van dat rot spul , ik bijt er gewoon door heen! ik heb nu gewoon een witte nagelak erop gedaan , dan bijt ik ook niet zo , ;)
Laatst bijgewerkt door Mars op 14-06-10 19:33, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: layout aangepast

vanLotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-10 13:33

wow....zonder vette letters en onderstrepen is het ook te lezen hoor :D

Ik heb tot mijn 24ste fanatiek gebeten, tot in het leven.
ALLES geprobeerd, van vieze goedjes (bytex) tot cadeaus als ik het kon laten, niets hielp. Op een gegeven moment was ik het zat, en dacht ik "afgelopen".
en het was ook afgelopen, mooie lange nagels, keurig in de lak, helemaal tof.

Toen ging ik gitaar spelen, met als gevolg dat de linker hand echt korte nagels moet hebben, anders zit dat in de weg.

Met mijn rechter duimnagel heb ik 3 jaar terug een australian stock zadel geprobeerd op te vangen, daaaag, nagel, nooit meer goedgekomen, dus die bijt ik weer.

Resultaat: links kort, rechts lang muv duim. Ik vijl ze meestal allemaal maar kort :D

Amanda_T

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-10 18:24

Ik heb altijd nagels gebeten. Tot ik gelnagels heb laten zetten 2jaar geleden. Toen 1,5 jaar geen nagels meer gebeten. Tot ik erg veel stress kreeg in mijn relatie en m'n pony overleed. Heb nu weer gelnagels en verwacht dat ze er over een maandje weer af kunnen. Heb weer afgekickt :)

Blackberry28

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-10 18:36

Wist niet dat het bestond, maar:

Het O-Centrum in Venlo
In het O-Centrum Venlo kan iedere nagelbijter van zijn of haar bijtgedrag worden afgeholpen. Zelfs de meest verstokte patiënten stoppen al op de eerste dag van de behandeling met nagelbijten. Niet alleen de symptomen van het nagelbijten, maar ook de oorzaak wordt bestreden. Het resultaat: 97 procent van de patiënten die we bij het IPO vanaf 2005 hebben behandeld zijn genezen.

http://clients.mediafabriek.eu/StopNage ... handeling/

Bijt zelf geen nagels, maar heb een collega die tegenover me zit en die doet het bijna de hele dag door,
maar ik begrijp dat het niet eenvoudig is om er af te komen en dat zelfs Bytex vaak niet helpt.

Nikki15

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-10 18:38

Janine1990 schreef:
upendo schreef:
Neem een beugel.

Was voor mij geen oplossing hoor :P Ik beet vrolijk door met beugel :=

ik beet ook gewoon door heerlijk! :D

LizMD

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-10 18:39

Ik las de titel terwijl ik vrolijk aan m'n nagels aan het knagen was. Ik bijt nagels, velletjes, binnenkant van m'n wangen en lippen, alles dus. En vind het een vreselijke gewoonte, maar o zo moeilijk om mee te stoppen.

Enya

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-10 18:41

Ik bijt ook nu al jaaaaren nagel, en m'n nagelriemen ook ..
Weet ook echt niet hoe ik er vanaf moet komen :n

calyppie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-10 18:42

heb wel tig keer geproeert om te stoppen maarja doe het al sinds dat ik tanden had .

vroeger smeerde mn moeder er altijd bytex op maar dat had ik er al snel weer af.
deed er gewoon nog een laag andere nagelak op zodik dat als het opgedoogd was je het er zo weer af kon krabben. :o