Bijten jullie ook nagel?
Nou ik wel!
ik vind het echt heel erg lelijk..wat doen jullie eraan om jullie nagels te laten groeien?
Groetjes Tessa.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ik vind het echt heel erg lelijk..

. Lange nagels vind ik bij de paarden trouwens ook niet handig, heb wel eens van die op-plak-dingen gehad, die beet ik er ook af
Als beloning. En toen vond ik mijn nagels zo mooi dat het niet meer in me op is gekomen om te bijten...
maar die periode ben ik gelukkig overgroeid.

Janine1990 schreef:Haha ja, echt ernstig...
Maar ik doe geen moeite meer om ze te laten groeien. Al die rouwrandjes vind ik nog smeriger staan dan een afgekloven nagel, hoewel ik niet eens superlelijke nagels heb, het kan er nog mee door. Vroeger beet ik ook m'n teennagels afmaar die periode ben ik gelukkig overgroeid.
Nu krabte ik m'n teennagels af maar dat lijkt niet zo mooi in open schoenen. Dus ik ben aan het lakken met groei spul voor de nagels.
Bytex heb ik één keer geprobeerd, en nooit weer! We aten die avond stampot wortels, mijn favoriete wintermaal, en naast mijn vork, zat ook mijn eten onder de bytex... Zonder het aan te raken. Dus dat nooit weer...
) ... Dus helaas kwam ik ook vrij snel achter de nadelen van de langere nagels, want dan loop je de hele dag met ranzige rouwrandjes
Maargoed.. Nagellak
!)