Dé perfecte waterproof mascara.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Ayla

Dé perfecte waterproof mascara.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-10 20:11

Hallo bokkers,

Zelf heb ik ongeveer 3 gewone mascara's die ik meestal in lagen opdoe, omdat ik van mezelf erg korte wimpers heb.
Geen waterproof omdat de mascara's die ik heb dat gewoon toevallig niet zijn, maar ook omdat ik ooit hoorde dat dat 'slecht' was, nja dat zal dan wel. :o
Omdat het zwemweer er weer aan komt & mijn mascara's met een druppeltje water al gelijk uitloopt ben ik dus opzoek naar dé perfecte waterproof mascara. :)
Dit zal voor iedereen vast wel een ander merk, borsteletje, of wat dan ook zijn maar ik ben gewoon nieuwschierig wat jullie een fijne en/of handige vinden.
Ik zoek er dus echt eentje die 100% (iniedergeval goed blijft zitten!) & niet eentje die wel een beetje uitloopt ofz.
Het fijnste is als je het merk, soort borsteltje (hoeft natuurlijk niet) & verteld waar je hem hebt gekocht.
Wat jij er fijn aan vind of hoe goed die blijft zitten is natuurlijk ook niet erg. O:)

Ik zou zeggen, brand los! :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 20:12

De echte waterproof mascara bestaat niet :) waarom zou je mascara willen dragen als je gaat zwemmen? :) ik begrijp dat nooit zo goed ;)

Ikwashier

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 20:13

soofenflo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 20:14

Ik ben lashfinity-fan... Geen idee of het nog te koop is, maar goed.

Het is de enige mascara waar je niet van die enorme pandabeer-ogen van krijgt in een regenbui. Weet alleen niet of hij het met zwemmen houdt.

Dwyne

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 20:14

Lancôme heeft echt de beste waterproof mascara. Die blijft prima zitten met zwemmen, douchen, hoosbuien etc... Heb je wel op oliebasis remover voor nodig want anders krijg je die er niet af ;) Ze hebben verschillende, vind zelf de Hypnose erg fijn, flink volume en waterproof. Maar verlengende hebben ze ook waterproof dacht ik, alleen geen idee welke...
Koop m altijd bij Ici Paris XL.

Shaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 20:18

Ik heb al zo lang de mascara van L'oreal, Double Extension. Hierbij breng je eerst een witte laag op je wimpers aan, daarna de 'zwarte' laag. Ik doe er alles mee, zwemmen, sauna of janken tot ik er bij neer val, maar de mascara gaat geen kant op :D
Deze mascara heeft trouwens 'borsteltjes'.

lindatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 20:21

Met de L'oreal double extension waterproof kan ik prima zwemmen :j

Het borsteltje vind ik erg prettig, hij is heel fijn (veel kleine 'haartjes' ipv een kammetje oid) waardoor je er flink wat op kan smeren ipv dat je er alleen maar langs gaat en er amper wat blijft hangen. Je kan hem bijna overal kopen, etos, da, kruidvat etc.
Laatst bijgewerkt door lindatje op 11-06-10 20:38, in het totaal 1 keer bewerkt

pniekepnak

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 20:23

YesterdayJarig

ik zou gewoon geen mascara opdoen met zwemmen :)
maar ik vind van maybeline opzich wel goed.
met andere geen ervaring door allergische reacties

gebruiker002

ik heb mijn mascara van oriflame..

echt de beste die ik heb gehad! de rest bleek of niet zo waterproof als ze zeiden, geen 'volume' te geven etc etc

je hoeft geen berg mascara op te doen en toch heb je mooie volle waterproof wimpers.

prijs ligt tussen de 5 en 15 euro.

Ayla

Re: Dé perfecte waterproof mascara.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-10 20:31

woow, dankjewel voor al jullie reacties! :D
hebben jullie ongeveer een foto ofzo hoe ze eruit zien? :o
ik ga namelijk wat uitproberen & op naam zoeken is nog aardig lastig. :')

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 20:32

Dior Blackshow Waterproof. Die blijft na het douchen zelfs zitten, en hij maakt je wimpers echt lang en dik

Pebble

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 20:32

Ik heb er een van Maxfactor die is echt supergoed :)
Hij gaat er zelfs in de douche niet af :')

Edit: Hij heet aqualash

Simbaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 20:34

lindatje schreef:
Met de L'oreal double extension waterproof kan ik prima zwemmen :j

Het borsteltje vind ik erg fijn, hij is heel fijn waardoor je er flink wat op kan smeren ipv dat je er alleen maar langs gaat en er amper wat blijft hangen. Je kan hem bijna overal kopen, etos, da, kruidvat etc.

Ik vind deze ook fantastisch! Ik heb altijd een enorme laag mascara op, ook voordat ik ga zwemmen,
en er is nog nooit iets uitgelopen!

Patty14

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 20:34

Ik heb L'oreal extra waterproof. En die is ook echt goed waterproof. Mascara gaat er echt niet af met alleen water.

gebruiker002

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 20:35

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-10 20:53

in dat andere topic (en ook hier) hoorde ik de naam Max Factor Piece waterproof best vaak passen, dat lijkt me een hele fijne mascara! :j
de L'oreal double Extension ook, eentje van Maybeline & Max Factor Colossal volume waterproof ook. :j

wordnog lastig kiezen. :') _O-

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 20:55

Ik hád altijd L'oreal Volume Shocking waterproof, maar die kan ik nérgens meer vinden ;( Heb die een aantal jaren gehad en vond het echt zó'n fijne mascara. En geen druppel die uitliep! Heb nu nog wel die niet-waterproof versie, die is ook mooi, maarja.. wat jij zegt: niet waterproof!

Ik denk dat ik ook eens die double extensions ga proberen! Tenzij iemand mij kan vertellen waar ze de waterproof nog wel verkopen. Ik kan hem bij geen enkele drogist meer vinden :\

Overigens, waarom mascara op als je gaat zwemmen: Ik heb een periode gehad dat ik aan aquarobics deed 's avonds. Overdag draag ik altijd mascara en ik had niet altijd zin om dat voor het zwemmen eraf te halen ;)
Idem voor naar het strand gaan :)

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-10 21:10

Sieltjuh schreef:
Ik hád altijd L'oreal Volume Shocking waterproof, maar die kan ik nérgens meer vinden ;( Heb die een aantal jaren gehad en vond het echt zó'n fijne mascara. En geen druppel die uitliep! Heb nu nog wel die niet-waterproof versie, die is ook mooi, maarja.. wat jij zegt: niet waterproof!

Ik denk dat ik ook eens die double extensions ga proberen! Tenzij iemand mij kan vertellen waar ze de waterproof nog wel verkopen. Ik kan hem bij geen enkele drogist meer vinden :\

Overigens, waarom mascara op als je gaat zwemmen: Ik heb een periode gehad dat ik aan aquarobics deed 's avonds. Overdag draag ik altijd mascara en ik had niet altijd zin om dat voor het zwemmen eraf te halen ;)
Idem voor naar het strand gaan :)

Die heb ik een tijd geleden geloof ik hier nog wel gezien! :j
bij een parfumerie ofzoiets in de buurt, geloof ik.
ik zal eens voor je gaan kijken, mocht ik hem vinden dan zal ik kijken hoe duur die is, kan ik hem misschien voor je kopen & opsturen, hahaha. O:) _O-
Laatst bijgewerkt door Ayla op 11-06-10 21:11, in het totaal 1 keer bewerkt

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-10 21:11

er was daar trouwens ook een ander topic over door een andere bokker, staat hierboven gegeven.
best vreemd, dat die zomaar uit het assortiment kunnen zijn..
ik zal eens kijken. :)

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 21:14

Ik zie het topic inderdaad staan!
Ik kocht hem altijd vertrouwd bij de Kruidvat en toen ze hem voor de derde keer nog niet binnen hadden gingen ze het nakijken voor me. Werd niet meer geleverd ook.
Echt, was best wel een beetje verdrietig ;( Mijn oude vertrouwde mascara er niet meer ;(

:')

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-10 21:17

haha. :')
ik ben de naam kwijt van die winkel waar ik hem zag, jeetje zeg, ik kom er gewoon niet meer op!!
zo'n hele dure, waar ze makeup & alles hebben, parfum & douche spullen, wat dan ook, ik ben de naam gewoon kwijt! :')

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 21:25

Naja, ik kan de stad nog een keer ingaan om het voor de zekerheid te checken, maar geloof echt dat hij gewoon niet meer verkocht wordt. Het is toch typisch dat hij van het één op het andere moment nergens meer te vinden is (iig, hier in de buurt).

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 21:26

Ff totaal off-topic hoor, maar ik zie dat je Ayla heet, dat vind ik zo'n mooie naam :D

lovebinky

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 21:34

ik heb gister een waterproofmascara gekocht (bij de action xD)
maar ik had hem even meegenomen omdat ik vandaag ging kanoen met school, ben aardig vaak in het water gevallen, koppie onder enzo maar was niet uitgelopen!
en ik heb ook altijd dat mn wimpers niet makkelijk meewerken omdat ze vrij kort zijn maar deze is wel goed ( en maar 2 euro ofzo XD)