Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
marsyl schreef:Huiswerktopics zijn niet toegestaan, ik TEM even
Zilfstar schreef:marsyl schreef:Huiswerktopics zijn niet toegestaan, ik TEM even
Vind dit geen huiswerk opdracht in die zin. Ze mag om een goed idee te krijgen toch best vragen tegen welke problemen wij oplopen? Ze vraagt geen kant en klare oplossingen! Zie het als een in te vullen enquete met 1 open vraag. Die mogen toch wel?

Miracle_ schreef:Dat ik mijn portemonnee altijd kwijt benEn dat ik nooit het onderste uit een tube tandpasta oid krijg.. Argh!
Zilfstar schreef:veters strikken voor een kind met CP (Cerebrale Parese) en daardoor onhandige motoriek (verhoogde spierspanning, hypermobiliteit)
Zelfde geldt voor dit kind met dichtdoen van ritsen en knopen.
Alleen vind ik de opdracht een beetje raar... De hulpmiddelenmarkt is al zo uitgebreid. Dat is sowieso al een grote commerce, dus ik denk dat het moeilijk is om iets nieuw te vinden.WilmaW schreef:Miracle_ schreef:Dat ik mijn portemonnee altijd kwijt benEn dat ik nooit het onderste uit een tube tandpasta oid krijg.. Argh!
Voor tube's heb je de tube uitknijper
http://www.drogisterij.net/Tube_uitknijpers/P/8711252803487
en de rolmops
http://havaga.onetoshop.nl/subgroep/5909/18498/Give_aways.htm
_Melanietje_ schreef:dank jullie wel voor de reacties, een probleem van mezelf gepakt namelijk het probleem dat ik nooit weet waar ik mijn spullen moet laten tijdens het paardrijden en die wil ik graag bij me hadden tijdens het paardrijden dus ga ik daar voor iets verzinnen
Anoniem schreef:_Melanietje_ schreef:dank jullie wel voor de reacties, een probleem van mezelf gepakt namelijk het probleem dat ik nooit weet waar ik mijn spullen moet laten tijdens het paardrijden en die wil ik graag bij me hadden tijdens het paardrijden dus ga ik daar voor iets verzinnen
Wat dacht je van een broek met zakken? of een heup tasje? of een zadel tas?
Amalarab schreef:Anoniem schreef:
Wat dacht je van een broek met zakken? of een heup tasje? of een zadel tas?
Een herenrijbroek heeft meer zakjes en zit (bij mij) ook nog eens lekker..ideaal!
Ik heb een winterjas van HH, met 4 zakken voorop en een binnenzak. Dat plus de al de zakjes(met rits) op mijn herenrijbroek en ALLES kan mee. Je kan ook zakjes met klittenband op je schabrak naaien. Of een bananentasje voor op je zadel. (aan die ringetjes)
telefoon in mijn zak en mijn sleutels hangen met een klip aan mijn broek(aan de riem lusjes) verder hoef ik niets mee te nemen
Zilfstar schreef:monia
Ja ik ken de hulpmiddelen allemaal, maar wilde TS best wat ideeen aan de hand doen. Vandaar dat ik deze even noemde.
TS: vind dat eerlijk gezegd weinig me ergo te maken hebben, maar kan aan mij liggen... heb nogal wat ervaring met ergotherapie voor zoon ivm zijn beperking.
Anoniem schreef:Wat dacht je van een broek met zakken? of een heup tasje? of een zadel tas?
_Melanietje_ schreef:Anoniem schreef:dan nog een heup tasje.. en wat zou je allemaal mee willen nemen?
mijn telefoon en sleutels en misschien portemonnee
maar mij lijkt een heup tasje ook niet echt super zitten tijdens het rijden ??