Nou niet echt. Ik ben ook echt te dik, heb de raad van m'n ouders en dokter gekregen om gewicht te verliezen

Vandaag wil ik dus beginnen met m'n eigen mini-dieet. Ik at minstens één pakje chips per dag, en 2 glazen frisdrank, níet gezond.
Ik wil hier dus wat aan gaan doen. Geen speciaal dieet met een diëtiste, maar zelf wat meer gaan letten op m'n voeding, en meer bewegen.
Dit wil zeggen dat ik ook wat minder ga eten. Ik eet eigenlijk vrij veel. Ipv 2 pistolets er maar één eten. 's avonds geen bord meer bijvragen omdat het zo lekker is (als ik honger heb vraag ik uiteraard bij). Verder mijn chips vervangen door fruit of groenten, en mijn cola en ice-tea door thee en fruitsap. Verder is mijn streefdoel om 50 sit-ups per dag te doen (25 's morgends en 25 's avonds).
Ik vraag me alleen af hoeveel ik zo per week ongeveer kan afvallen, kwestie van een overzicht te krijgen wanneer ik ong op gewicht zit.
Graag netjes reageren, alvast bedankt
(ja, ik weet hoe ze kunnen smaken), bij de reformzaak wat biscuit halen, wat mandarijnen e.a. fruit.
Natuurlijk kan je beter i.p.v een koek een stuk fruit eten, dat is logisch!