Ik heb zelf glutenallergie dus mag ook niet veel eten, maar als ik op school ben in de pauze vergeet ik soms te eten en te drinken ...
Een meid van 15 zoals ik heeft voldoende voedingsstoffen en vocht nodig etc die ik nu echt niet binnen krijg.

Dat is altijd goed gegaan, tot gisteren .......
Ik werd onder de gymles ineens heel erg misselijk, en had de hele dag al bijna tot niet gegeten.
Werd erg duizelig, en kon niet meer op mijn eigen benen staan. Ze hebben me naar de kleedkamer gebracht waar het eigenlijk steeds slechter met me ging. Ik kon niet meer normaal op een stoel zitten want dan zou ik down gaan ...
'T werd 't gewoon echt gevaarlijk, en ik moest gaan liggen op een matje. Ik begon erg te trillen, en ze hebben mijn moeder op gebeld om te vragen of ze wat eten konden brengen.
Mijn moeder is gekomen met eten, en toen kon ik eigenlijk nog niet normaal staan en werd helemaal slap.
Ze hebben mij met de auto naar huis gebracht, en nu lig ik hier al vanaf gisteren aan het einde van de middag op bed. Af en toe wel eens even lopen.
Maar .... dit was dus echt even een waarschuwing van 1 van mijn engeltjes op mijn schouder. Ik moet nu echt oppassen ....
Ik vind het heel moeilijk om een vast patroon aan te houden, maar realiseer me nu echt dat ik dat wel moet gaan doen ...
Hoe kan k dat eetpatroon goed op z'n rijtje krijgen...
'T is alleen zo dat ik af en toe gewoon aleen vergeet te eten,e n dan 's avonds ga snacken. 
...
... Niet supertof oid. Zelfs als ik me voorneem gewoon te eten vergeet ik het idd gewoon