Nu is het alleen zo dat ik elke nacht ongeveer 3 uur slaap, de overige uren ben ik bezig met draaien, krabben, weer draaien, nog meer krabben, en dan vervolgens als laatste redmiddel met m'n hoofd onder de douche gaan staan.
Ik heb namelijk echt extreme jeuk op m'n hoofd, dus mn hoofdhuid. De dermatoloog adviseerde om er olie op te smeren. Inmiddels heb ik 4 soorten olie staan (speciale haarolie voor droge hoofdhuid, huidolie van kneip, zwitsalolie en een spray) maar geen van 4en helpt mij van mijn jeuk af. Ik heb ook inmiddels 3 soorten shampoo's staan, waarvan 1 van de apotheek tegen jeuk en droge hoofdhuid en 2 van de drogisterij van wat duurdere/natuurlijke merken. Maar helemaal niks helpt!! Het enige dat verlicht is mijn hoofd afspoelen met lauwwarm water, maar tegen de tijd dat het droog is, krab ik me weer een ongeluk. Elke dag afspoelen is natuurlijk ook weer niet goed voor de droogte van m'n huid, maar momenteel het enige dat een beetje helpt. De shampoo's/olies die ik heb staan zijn allemaal voor extreme droge huid, dus zouden vervetten of verzachten, maar niet bij mij
Wie heeft voor mij de gouden tip?