Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Rook er nu nog 6 op een dag (vanaf een pakje perdag) Maar als ik stop, kan ik elke week paardrijden! Wou er volgende week mee beginnen..
Hou het vol!
) met mijn vriend en mijn schoonvader. Ik heb nicotinepleisters gebruikt. Wel moeite gehad in het begin, ik miste echt iets in mijn handen. Dat is niet gek ook, ik rookte anderhalf pakje per dag weg. Op een gegeven moment hing ik wel erg aan die pleisters moet ik zeggen. Maar nadat ik al drie keer mijn pleister was vergeten zonder dat ik het in de gaten had ben ik ook daarmee gestopt. Kent ( vroegah barclay) vond ik lekker en ik steek ze af en toe wel eens aan voor mijn moeder.
Maar ben ervanaf gebleven.
JodieR schreef:Maar is het echt zo wat ze zeggen dat het een hele opluchting is als je gestopt bent met roken?
heel erge opluchting ja, het is heerlijk om niet meer te hoeven roken, om niet meer te hoeven stoppen met wat je aan het doen bent om te gaan roken, of om aan de hele wereld te laten zien dat je je zelf niet genoeg in de hand hebt om te stoppen. Het is heerlijk om je geld uit te geven aan dingen die jij leuk vindt en die je graag wilt hebben
ja het is echt een opluchting
Ik wil wel heel graag stoppen, maar denk dat het nog niet helemaal gaat lukken omdat ik er nog niet 100% achter sta.. Maar ik kan dan wel elke week gaan paardrijden als ik ben gestopt
dan ga ik echt stoppen.. Nu nog te veel feestjes dit weekend
. Mijn mams is nooit gestopt met roken, en rookte ook gewoon waar wij bij waren. 
Maar als we gezellig met z'n allen zitten.. dan is het moeilijk
Ik rook nog voor de gezelligheid, dus dat zijn misschien hooguit 6 sigaretten in de week.
Heb er helemaal geen last van ook.
_Hedwig_ schreef:En niet al je gewoontes veranderen! Ik ging rustig nog mee naar buiten "roken" of juist wel even stoppen met wat ik aan het doen was en een rondje lopen o.i.d en gewone kauwgom eten...

Zo heb je toch de gezelligheid van het samen-zijn.
En ga dit ook zeker weten doorzetten want ik heb er echt 0,0 moeite mee.