De hele nacht wakker moeten blijven.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

kaatje89

De hele nacht wakker moeten blijven.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-10 23:55

Het zit dus zo.. De neuroloog denkt bij mij mogelijk aan een lichte vorm van epilepsie.
Er is een poosje geleden een hersenfilmpje bij mij gemaakt, waar verder niks raars op te zien was.
Maar omdat hij het zeker wou weten, en het vaak wat geprikkeld word als je heel erg moe bent, moet ik nu dus een hele nacht wakker blijven en morgenvroeg weer opnieuw een EEG doen..

Het nadeel is alleen dat ik dus CVS (Chronisch Vermoeidheid Syndroom) heb, en dat ik dus altijd al behoorlijk moe ben.. Normaal lig ik rond 20:00 uur wel in bed en ben ik eigenlijk altijd voor 22:00 uur al wel in dromenland..

Nu kon ik kiezen, de nacht gewoon thuis doorbrengen, en dat ik zeker weet dat ik toch in slaap ga vallen, of een nachtje ziekenhuis.. In de hoop dat het hier wel lukt.. Heb hier controle dat ik niet onverhoopt in slaap val..

Ik verveel me alleen nu wel enorm. Heb net toen er nog wat leuks op tv was, wat tv gekeken, ze hadden jammer genoeg maar 5 zenders.. Zat eerst via m'n mobiel op bokt en hyves, maar heb nu een laptop van hun tot m'n beschikking..
Ik heb net m'n hoofd al onder de kraan gehad, want ik kak nu toch echt in :=

Zijn er nog meer mensen die niet kunnen slapen vannacht?

Sorry als het hier niet goed staat..

Kirrr

Re: De hele nacht wakker moeten blijven.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-10 23:57

Ik kan niet slapen, voorlopig toch nog niet.
Maar jou situatie is wel heel anders, zo verplicht wakker blijven...
Hopelijk zijn de test morgen positief! ik duim alvast mee

lovestobias_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-10 23:58

ik ben ook nog wakker :D

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-10 23:58

Oh... wil je ruilen? :o Ik slaap zo slecht door allerlei dingen waar ik mee bezig ben in m'n hoofd ;(

Maarre... kun je niet iets maken? Tekenen, punniken, schrijven? Iemand zoeken om mee te praten en die je wakker houdt? Heel veel succes in ieder geval, ook morgen bij het onderzoek :)

Puchje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-10 23:59

OH jeetje, dat lijkt me echt onmogelijk moeilijk.
Je moet geen series/films gaan kijken, daar kak je alleen maar verder van in. Wat ik ging doen als ik eens een nachtje door moest trekken (nachtdienst), is muziek mixen. Je hebt een leen laptop, maar misschien lukt het je om BPMstudio te downloaden?

Succes vannacht.

noekje

Of een verslavend spelletje vinden..

rina

Over het algemeen ben ik 1 van de nachtbrakers op Bokt. Alleen vannacht wordt het em niet. Heb vandaag wedstrijd gehad en ben dus een beetje op nu :+ Sorry aan mij heb je even niets.

Maare sterkte en sucses, we duimen dat de resten morgen positief zijn.

Smallheal

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 00:00

Ik ook!

Mar ik game anders had ik ook alllang in bed gelegen :')

Ik zit nu 6 weken thuis (nog 2 á 3) en daar maak ik gebruik van :Y)

kaatje89

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-10 00:00

Bedankt allemaal!
Slechte slapers hier dus :P Vervelend!

Het is wel rot, ik verlang nu toch echt heel erg om, al is het maar 5 minuten, heel even m'n ogen dicht te doen..

@Hestejente, ik kan ook soms nachten niet slapen door dingen waar ik mee bezig ben.. Maar dit is echt vervelend, dan ben je gewoon zo moe, en je mag je ogen niet dichtdoen, of althans, ik probeer het maar niet :P

Ik ga zo maar een spelletje zoeken online :P

kaatje89

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-10 00:01

Jolandaa schreef:
Ik ook!

Mar ik game anders had ik ook alllang in bed gelegen :')

Ik zit nu 6 weken thuis (nog 2 á 3) en daar maak ik gebruik van :Y)

Groot gelijk als je dat leuk vind.. Dan kan dat ook wel, als je toch nog een paar week thuis zit!

KC

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 00:02

Hier ook nog iemand wakker, zitten te wachten tot onze kat weer huis komt. Hij is al flink op leeftijd en weet heus wel wat ie doet maar is zo gek omdat dit de eerste keer is dat ie niet thuis is gekomen... Dus we zijn nog wel even wakker.

Veel succes met het onderzoek en het wakker blijven.

kaatje89

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-10 00:03

Dat is geen leuke reden KC, dan slaap je sowieso niet lekker! Hopelijk komt ie zich snel weer even melden :)

Dankjewel :)

Jaime_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 00:03

Ik wil wel even met je kletsen hoor nog :j ik slaap toch niet zo 1,2,3

Jaime_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 00:04

Das balen KC, succes, onze poes was laatst ook foetsie.. en die kent geen verkeer enz.. dus dan kan ik ook niet slapen :n liep ik daar om half 2 snachts over straat 'poess poes poespoespoes'

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 00:05

Ik denk dat het het handigst is om er vooral niet aan te denken hoe graag je wil slapen. Ik ken mensen die ook echt wakker zijn wanneer ze "ik ben wakker!" zeggen. En die dus klaarwakker zijn op het moment dat de wekker gaat en ze hebben gezegd dat ze wakker zijn :+

Bij mij werkt dat niet... maar wie weet bij jou wel? En anders veel koffie? Al lijkt de hele nacht wakker blijven me sowieso moeilijk en niet goed voor je lichaam, helemaal met CVS :(:) Ik heb pfeiffer gehad... als het eens een beetje laat wordt of ik niet genoeg slaap is het al mis, zo'n koppijn... dus ik wens je nogmaals veel succes en ik leef met je mee... zo lang ik wakker ben :o

Mjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 00:06

ik moet eigenlijk dik gaan slapen...... maar heb geen zin :P

ik hoop wel dat dit je in ieder geval een mooie eeg gaat opleveren... epilepsie is ook niet niks :( sterkte meid!

Jaime_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 00:09

Al 4 min geen reactie, je bent toch niet in slaap gevallen he meid :P ?

kaatje89

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-10 00:09

Jaime, vervelend is dat heh, als katten dan ineens wegblijven! Die van ons komen normaal gesproken alle 4 gewoon binnen 's nachts.. Maar af en toe is er 1tje dwars.. Ik slaap dan ook nooit lekker!

Hestejente, ik mag juist geen koffie of cola := Nu lust ik ook geen koffie, maar ik mag het niet eens :=
Ja het hakt er nu wel dubbel zo in, had net ook gigantische hoofdpijn, maar das nu wel weer redelijk afgezakt, gelukkig!
Ik denk gewoon "ik ben wakker, ik ben wakker, ik ben wakker" misschien helpt het :P
Dan weet je idd wel hoe het voelt als je je nachtrust niet/niet goed krijgt..

Mjay, ik hoop iig dat ze er nu wel achter kunnen komen wat het is.. Ik heb dus niet de aanvallen, maar ben periode's gewoon van de wereld geweest. Kon bepaalde dingen die ik normaal automatisch deed niet meer, dan moest ik flink nadenken over hoe en in welke volgorde.. Ook kon ik afstand en diepte niet meer inschatten.. Liep dus overal tegen aan en struikelde overal over..
Dat heb ik dus periode's en dat is best wel eng..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 00:09

Ik ben ook een hele slechte slaper dus nog wel ff online. Vreemd dat je voor je eeg een nacht wakker moet blijven. Hielpen de standaard dingen niet bij jou? Ik moest heel erg gaan hijgen zodat ik duizelig zou worden, kreeg flits lichten in mijn ogen en huppa daar had ik een aanval haha. Ging errug makkelijk bij mij.

_manuela_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 00:10

Ik ga ej vannacht geen gezelschap houden maar misschien wil de verpleging wel kaarten ofzo. En anders lekker spelletjes spelen. Geen spannend boek bij je? Of schoolwerk/verslagen etc? Want juist van de verveling wordt je nog vermoeider en val je in slaap.

kaatje89

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-10 00:11

Jaime_ schreef:
Al 4 min geen reactie, je bent toch niet in slaap gevallen he meid :P ?

Haha nee was druk met antwoorden :P

Breezy, nee ik had wel dat ik bijna van m'n stokje ging, maar kreeg dus geen "aanval" al weet ik niet of ik dat van mij echte aanvallen kan noemen..

Manueeltje, nu ik zo op bokt bezig ben, ben ik er ook eigenlijk niet mee bezig.. Als ik echt een boekje ga lezen kak ik gelijk in :=

Puchje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 00:14

Nou, vertel eens een leuke mop :+

kaatje89

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-10 00:18

Heel eerlijk... ik ken geen eens moppen :+

KC

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 00:19

Hehe, hij is er weer... Net toen we besloten nog even naar hem te gaan zoeken stond ie zeiknat maar dolgelukkig voor de deur. Dus ik wens jou en iedereen die wakker blijft nog een fijne nacht en heel veel sterkte met je onderzoek.

noekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 00:19

Oke ik doe er wel twee. Ken alleen flauwe sorry.
- Hoe heet een vlieg zonder vleugels?
- hoe het een onontdekt idee?

gelukkig dat je kat terug is!