Er is een poosje geleden een hersenfilmpje bij mij gemaakt, waar verder niks raars op te zien was.
Maar omdat hij het zeker wou weten, en het vaak wat geprikkeld word als je heel erg moe bent, moet ik nu dus een hele nacht wakker blijven en morgenvroeg weer opnieuw een EEG doen..
Het nadeel is alleen dat ik dus CVS (Chronisch Vermoeidheid Syndroom) heb, en dat ik dus altijd al behoorlijk moe ben.. Normaal lig ik rond 20:00 uur wel in bed en ben ik eigenlijk altijd voor 22:00 uur al wel in dromenland..
Nu kon ik kiezen, de nacht gewoon thuis doorbrengen, en dat ik zeker weet dat ik toch in slaap ga vallen, of een nachtje ziekenhuis.. In de hoop dat het hier wel lukt.. Heb hier controle dat ik niet onverhoopt in slaap val..
Ik verveel me alleen nu wel enorm. Heb net toen er nog wat leuks op tv was, wat tv gekeken, ze hadden jammer genoeg maar 5 zenders.. Zat eerst via m'n mobiel op bokt en hyves, maar heb nu een laptop van hun tot m'n beschikking..
Ik heb net m'n hoofd al onder de kraan gehad, want ik kak nu toch echt in
Zijn er nog meer mensen die niet kunnen slapen vannacht?
Sorry als het hier niet goed staat..
Ik slaap zo slecht door allerlei dingen waar ik mee bezig ben in m'n hoofd
Sorry aan mij heb je even niets.
Vervelend!
ik slaap toch niet zo 1,2,3
liep ik daar om half 2 snachts over straat 'poess poes poespoespoes'
Ik heb pfeiffer gehad... als het eens een beetje laat wordt of ik niet genoeg slaap is het al mis, zo'n koppijn... dus ik wens je nogmaals veel succes en ik leef met je mee... zo lang ik wakker ben
sterkte meid!