Dan word je 's nachts wakker...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Avalon_

Dan word je 's nachts wakker...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-10 13:26

...en kom je tot de ontdekking dat je weer in een hele onmogelijke slaaphouding terecht bent gekomen.

1 arm, of als het tegenzit 2 armen recht omhoog of onhandig onder je lichaam geschoven waardoor je bloedtoevoer voor onbepaalde tijd is afgesloten.
Resultaat is een praktisch verlamde arm, die ineens tientallen kilo's lijkt te wegen en met -mocht er in de andere nog enigsins gevoel zitten- de andere arm moet worden opgetild en in een fatsoenlijke houding moet worden gesmeten.

Helaas werd ik vannacht wakker met twee onder het kussen gepositioneerde armen die loeikoud en totaal gevoelloos waren.
Tsja, hoe los je dat op?

Je kunt ze niet bewegen, en omrollen leek me ook niet bijster verstandig. Met de nodige moeite kon ik mijn knieeën onder mijn lichaam manoevreren en zo mijn bovenlichaam optillen. Dit ging weer gepaart met de nodige slaapdronkenheid waardoor een beste kopstoot met het dak van mijn kleine, maar gezellige bedstee.
Een vloek later zat ik rechtop met 2 bungelende armen en verwonderde ik me nogmaals over het feit dat die dingen zo zwaar kunnen zijn.

Inmiddels klaarwakker maakte ik het hele proces van het ontdooien van mijn armen ook mee. Zoals mijn oppaskindje het noemt 'springende balletjes op je armen', maar dan in extreme mate was nou niet echt om vrolijk van te worden..

Wanneer leer ik eens fatsoenlijk te blijven liggen... }:0

Lotgenoten??

appelflap2

Re: Dan word je 's nachts wakker...

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-10 13:28

wahaha ik ben mijn arm wel eens kwijt!!!
dan ligt ie ergens onder mijn kussen en moet ik hem er met mijn andere arm onder weg vissen
loodzwaar dat ding hihi

sallandval

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-10 13:28

een waterbed nemen?

Rienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-10 13:29

Ik heb het ook zo vaak! Alleen ik slaap dan rustig verder. Mits ik me kan omdraaien natuurlijk!

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-10 13:30

Ik meld me ook maar.. Vanmorgen werd ik wakker, op m'n buik, maar m'n benen naar rechts gedraaid en m'n nek naar links := M'n kussens had ik rechtop gelegd in bed (in m'n slaap dus) en ik lag dus echt half omhoog met m'n buik en half op het matras.. Man o man, probeer dan maar eens normaal te gaan zitten/liggen/staan..

Djulitaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-10 13:30

Jaaa dit heb ik ook altijd!
Of dan doe ik een wanhopige poging om ze op te tillen, bam vallen ze zo in je gezicht, en ja dan zijn ze nog tientallen kilo's zwaar..
Ik heb geen idee hoe je dit kan oplossen, en anders wil ik het ook graag horen haha :D

jesito

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-10 13:31

Mijn vader had een verlamde arm en het bleek dat zo'n arm meen ik rond de 10 kilo weegt of zelfs zwaarder.

Djulitaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-10 13:31

sallandval schreef:
een waterbed nemen?

Helpt niet..
Mijn ouders hebben een waterbed, maar nog het zelfde probleem als ik daar in slaap :(:)

Avalon_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-10 13:32

sallandval schreef:
een waterbed nemen?

Zou dat het probleem oplossen? Denk dat wanneer je armen nog onmogelijk komen liggen ze alsnog worden afgesloten van de bloedtoevoer...

Djulitaa schreef:
Jaaa dit heb ik ook altijd!
Of dan doe ik een wanhopige poging om ze op te tillen, bam vallen ze zo in je gezicht, en ja dan zijn ze nog tientallen kilo's zwaar..
Ik heb geen idee hoe je dit kan oplossen, en anders wil ik het ook graag horen haha :D

Ooh, ontzettend herkenbaar. :=

Gentlegiant

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-10 13:33

Net als kinderen in z'n trappelzak en die vast maken aan je bed zodat je alleen op je rug kunt liggen en je armen niet ver weg kunnen?

Ik heb er zelf ook wel eens last van vooral met mijn rechterarm zeer vervelend gelukkig heb ik het niet in bijde :=

Rienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-10 13:34

Ik heb ook wel eens dat ik mijn oog niet open krijg omdat dan mijn oor, wang en oog slapen. :') Dat is pas een rot gevoel! Nek zit dan ook in zo'n rare houden.

Caresse07

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-10 13:36

Niet vaak meegemaakt, maar ooit wel eens een keer op de bank in slaap
gevallen en blijkbaar ook raar op mijn arm gelegen, werd wakker en schrok me
rot van mijn eigen hand voor mijn gezicht := Zat dus geen gevoel meer in en had niet
door dat het mijn eigen had was :')

8nnemiek

Re: Dan word je 's nachts wakker...

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-10 14:00

Hahaha ik kan het me helemaal voorstellen :')

M'n zusje heeft dat ook wel eens, twee armen lam, dan maakt ze dr vriendje wakker, die moet dr dan uit de knoop halen _O-

Animal_ABC

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-10 14:04

Af en toe ja. Krijg de laatste tijd echter klachten dat ik mijn bedgenoot regelmatig een elleboogstoot of klap verkoop 's nachts... -O- Wordt niet echt gewaardeerd....

Tivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-10 14:04

ProudJustify schreef:
rot van mijn eigen hand voor mijn gezicht := Zat dus geen gevoel meer in en had niet

OMG!! raap me op!
Nu zie ik echt een meisje verschrikt opspringen met ogen op steeltjes,om er achter te komen dat het je eigen hand is _O-

SillyB

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-10 14:05

ik word regelmatig wakker op mijn rug met 2 handen boven mijn hoofd :? en inderdaad zonder gevoel er in.

Heel irritant :j

Caresse07

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-10 14:06

Tivoli schreef:
ProudJustify schreef:

OMG!! raap me op!
Nu zie ik echt een meisje verschrikt opspringen met ogen op steeltjes,om er achter te komen dat het je eigen hand is _O-

Ik schrok me echt rot, bleef er bijna in zeg :=
Kun je je voorstellen dat je wakker wordt en het eerste wat je ziet is een hand voor je ogen met
de vingers gespreid en je beseft niet dat het je eigen hand is omdat er geen gevoel meer in zit :')

estherha

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-10 14:06

haha wat komt me dit allemaal bekend voor, Heb al eens een blauwe arm gehad omdat ik het gevoelloze arm weg slingerde tegen de muur aan. Dat komt dan toch wel hard aan.
Heb het zelfs ooit gepresteerd mijn nekwervels te verschuiven in mijn slaap. Ik werd wakker met mijn hoofd over het randje van het bed. Heb toen een week lang plat op bed moeten liggen.
Laatst bijgewerkt door estherha op 27-05-10 14:07, in het totaal 1 keer bewerkt

Gentlegiant

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-10 14:07

Tivoli schreef:
ProudJustify schreef:

OMG!! raap me op!

En dan de armen helemaal verlamt naast zich

christel1857

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-10 14:08

Ik val wel eens in slaap met mijn armen boven mijn hoofd, en dan is het vervolgens bijna onmogelijk om ze weer terug te krijgen in de normale positie....

Gentlegiant

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-10 14:08

Animal_ABC schreef:
Af en toe ja. Krijg de laatste tijd echter klachten dat ik mijn bedgenoot regelmatig een elleboogstoot of klap verkoop 's nachts... -O- Wordt niet echt gewaardeerd....

Owja dat heb ik ook vaker
Of toen ik nog met mijnex ging die stapte uit bed en phooo wat heb ik pijn aan mijn benen hoe kan dat nu
Had hij zijn rechterbeen helemaal onder de blauwe plekken
Ik schop of sla niet in bed hoor :n
Duswel :=

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-10 14:09

hahah dit heb ik nou ook best vaak de laatste tijd.
Ik heb het wel is gehad dat ik dus slaapdronken niet wist wat er nou zo zwaar was. En dat ik dus in me eigen arm beet. Omdat het niet op zij wou!

:')

Noppes

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-10 14:09

Oh dat heb ik ook wel eens, heel naar. Voelt zo stom als je de andere arm op moet tillen he :Y)
Ik heb het een tijdje heel erg gehad, ik werd dan elke nacht wakker met verschrikkelijke pijn in mijn armen omdat ik er dan weer raar op gelegen had.

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-10 14:11

Ja vreselijk! En dat ongelooflijk irritante slaap gevoel in je handen..
Of met 2 verlamde armen proberen om te draaien zonder je vriend een ram voor zijn kop te geven, die je dan vervolgens in zijn slaap terug mept zodat je (terwijl je eindelijk bijna omgedraaid was) weer terug valt in een onmogelijke positie.. :') Ik spreek helaas uit ervaring.. }:0

MissAnnemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-10 14:11

Ik heb tegenwoordig vaak dat ik op mijn schouder lig, en dan zo lang dat ik niet kan verliggen zonder veel pijn :( Moet dan heel rustig omhoogkomen, anders gaat het echt fout..
Ook vaak slapende armen enzo