1 arm, of als het tegenzit 2 armen recht omhoog of onhandig onder je lichaam geschoven waardoor je bloedtoevoer voor onbepaalde tijd is afgesloten.
Resultaat is een praktisch verlamde arm, die ineens tientallen kilo's lijkt te wegen en met -mocht er in de andere nog enigsins gevoel zitten- de andere arm moet worden opgetild en in een fatsoenlijke houding moet worden gesmeten.
Helaas werd ik vannacht wakker met twee onder het kussen gepositioneerde armen die loeikoud en totaal gevoelloos waren.
Tsja, hoe los je dat op?
Je kunt ze niet bewegen, en omrollen leek me ook niet bijster verstandig. Met de nodige moeite kon ik mijn knieeën onder mijn lichaam manoevreren en zo mijn bovenlichaam optillen. Dit ging weer gepaart met de nodige slaapdronkenheid waardoor een beste kopstoot met het dak van mijn kleine, maar gezellige bedstee.
Een vloek later zat ik rechtop met 2 bungelende armen en verwonderde ik me nogmaals over het feit dat die dingen zo zwaar kunnen zijn.
Inmiddels klaarwakker maakte ik het hele proces van het ontdooien van mijn armen ook mee. Zoals mijn oppaskindje het noemt 'springende balletjes op je armen', maar dan in extreme mate was nou niet echt om vrolijk van te worden..
Wanneer leer ik eens fatsoenlijk te blijven liggen...
Lotgenoten??
M'n kussens had ik rechtop gelegd in bed (in m'n slaap dus) en ik lag dus echt half omhoog met m'n buik en half op het matras.. Man o man, probeer dan maar eens normaal te gaan zitten/liggen/staan..
Dat is pas een rot gevoel! Nek zit dan ook in zo'n rare houden.

Wordt niet echt gewaardeerd....
en inderdaad zonder gevoel er in.

Moet dan heel rustig omhoogkomen, anders gaat het echt fout..