Koortsdromen ervaar ik als echt afschuwelijk. Niet door het onderwerp, maar het gevoel dat je erbij hebt. Dat je steeds wakker word, maar niet van die droom afkomt... en het gaat maar door.
Gisteravond had ik het weer. Ik sta er om bekend dat ik koorts krijg bij flinke stress, waar ik gisteravond last van had omdat ik vandaag af moest rijden. Ik lag in bed en voelde gewoon dat ik verhoging had.. Dus ik ga snel slapen, poosje liggen draaien en eindelijk in slaap gevallen. Ondertussen begon mijn droom.. het ging echt helemaal nergens over. Ik reed in mijn lesauto en bij de Makro (in het examengebied) was het ongelovelijk druk, zo druk dat er chaos ontstond bij de uitgang van het parkeerterrein.. en ik kon niet verder. Geen probleem zou je zeggen, maar op dat moment krijg ik ook dat nare gevoel dat ik vrijwel áltijd heb 's nachts of 's avonds als ik koorts heb. Ik kan het niet helemaal omschrijven, maar het voelt alsof je iets vast wilt pakken met je wijsvinger en je duim, maar dan blijkt het veel dunner te zijn dan je denkt.. en dat gevoel gaat echt zo ver dat ik er helemaal gek van wordt

Hebben jullie hier ook last van, koortsdromen? Ik ben echt heel benieuwd hoe jullie deze ervaren.