Mijn vriend en ik zijn er klaar voor: wij willen graag een kindje..
Ik ben nu net 2 weken gestopt met het slikken van de pil, waarvan de eerste week dus mijn ''menstruatie-week'' was. Ik ben al 1 keer eerder zwanger geweest van hem, dat was toen door de pil heen gegaan. Helaas is deze zwangerschap na 7 weken, waarvan 3 weken heftig bloedverlies, vanzelf afgebroken. Een miskraam dus.
Dit heeft ons erg pijn gedaan, en we hopen nu natuurlijk zooo erg op een zwangerschap die wel doorzet. Mijn vriend ziet mij het liefst gister dan vandaag zwanger en hoopt ook echt dat het meteen deze maand al lukt. Uiteraard hoop ik hier ook op, maar wat ik weet van de mensen om mij heen en de artikelen die ik lees op het internet, dat het lang kan duren voordat je zwanger raakt na het slikken van de pil.
Mijn vraag is dan ook, hoe lang heeft het bij jullie geduurt voordat je zwanger raakte na het stoppen met de pil?
En hoe moet dat met het slikken van foliumzuur? En waar en hoe is dat te krijgen?
Alvast bedankt voor jullie reacties..
Omdat m'n eerste zwangerschap door de pil heen is gegaan heb ik hoop dat het nu zo zonder pil snel zal gaan..
en ook ''de pil' ging altijd maar met moeite naar binnen..
Ik zou vooral je eisprong een beetje uitrekenen (14 dagen na begin van je menstruatie) en dan zeker 3 dagen seksuele betrekkingen hebben dan ben je het vruchtbaarst. Vooral niet te gefocust op zijn