Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Niet extreem kort ik bijt ze altijd af tot je geen wit randje meer ziet zegmaar.
Als je er niet naar wil kijken, kijk je toch de andere kant op?
nee kan er echt niet over!EngeltjeS schreef:het gehoor vind ik gewoon enorm onsmakelijk Veroorjoo
(er komen tegenwoordig ook mannelijk bijters
)
). Tja, wat doe je er aan? Doe goedjes die je op je nagels moet smeren werken hier niet, dan pulk ik ze er wel af. Of haal dat spul van mn nagels met mn tanden
Wil moet toch echt van binnenuit komen, anders lukt het niet. Mijn nagels zijn nog steeds mijn zwakke plek, kan echt niet tegen kleine haaltjes oid, hoe klein ze ook zijn, ik wil ze weghebben

Heino schreef:Hier nog een die tot een jaar geleden dr nagels altijd afbeet... En nu nog steeds af en toe (vandaag weer een ringvinger gesneuveld). Tja, wat doe je er aan? Doe goedjes die je op je nagels moet smeren werken hier niet, dan pulk ik ze er wel af. Of haal dat spul van mn nagels met mn tanden
Wil moet toch echt van binnenuit komen, anders lukt het niet. Mijn nagels zijn nog steeds mijn zwakke plek, kan echt niet tegen kleine haaltjes oid, hoe klein ze ook zijn, ik wil ze weghebben