Het is verder geen probleem, ze wil er niet uit, ze wil niks drinken of andere smoesjes, maar het is wel een beetje slopend zo... Kreeg van het cb al de tip om haar zelf de knuffel enzo te laten pakken, maar het kind slaapt gewoon, dus dat werkt dan niet echt
. Ook zich zelf laten onderstoppen lijkt me nog iets teveel gevraagd...Niet op reageren werkt ook niet echt, ze huilt steeds harder en net zo lang tot we er zijn geweest en dan is het weer goed. (Maar ze wordt dus niet wakker). Ze heeft een lampje, kamertje is gecheckt op aardstralen voor zover dat wat kon zijn (ligt nu wel minder maf in bed, maar "wakker" worden doet ze nog steeds...)
Ze gaat prima naar bed, hebben een vast ritueel en gaat lekker slapen. Maar dan...
Wie herkent dit slaapgedrag en wie weet een oplossing? Mama is beetje moe
(ook als je geen oplossing weet en hetzelfde hebt dan hoor ik het ook graag in het kader van zo gezellig, samen wakker zijn 's nachts
)

Soms duren ze nou eenmaal wat langer dan dat wij willen...

( heb hem ook echt af en toe gewoon een 10 minuutjes laten huilen, terwijl ik zachtjes zong of praatte, want op een gegeven moment deed hij het er om hoor, ik deed de deur nog niet open of hij was stil, en ik ging liggen en hij ging weer), en na een tijdje was het helemaal over.. Hij word nu nog wel eens wakker, en dan stap ik er uit en stop hem lekker in, maar het is niet elke nacht meer ofzo..