Zondag 9 mei wezen kijken bij een paardje super lief dier echt mijn ding
helemaal in de wolkenMaandag 10 mei niks aan de hand
Dinsdag 11 mei: naar het werk niks aan de hand op het werk merkte ik dat beetje last kreeg van dat wondje voelde beetje vreemd met lopen enz. Savonds doe ik mijn schoen uit dat ging erg moiezaam en wondje zag er beetje raar uit was gevoelig.. ach joh gaat wel over
Woemsdag 12 mei: word wakker en ga achter de computer zitten voelt toch allemaal niet zo lekker.. lopen doet zeer en mijn voet is dik.. op naar de dokter..
Die zegt ja mevr dat is WONDROOS..
conclusie een dikke pijnlijke voet die jeukt en waar ik niet op kan staan. 3000 mg antibiotica per dag naar binnen en nat verband.
En nu? Morgen niet nog een keer bij het paardje kijken want lopen gaat al niet laat staan paardrijden. Morgen op krukken naar de bruiloft van een nicht en dus ook geen lekker glas champgane omdat ik niet mag drinken in combinatie met de antbiotica.
Zit de hele dag met mijn kont op de bank en mijn vriendje doet mij verzorgen.. Gelukkig is hij zo lief geweest om de computer naar beneden te halen want naar boven de steile trap krijg ik niet voor elkaar
zo blijf ik nog een beetje bij met alles 
dank jullie wel voor het lezen ik ga mij hier nog een week of 2 mee vermaken