Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Themba schreef:Heb het ook vorig jaar voor het eerst sinds jaren weer geweest resultaat 4 verstandskiezen eruit die vol zaten met gaten.. en 11 andere gaatjes in 3 maandne alles laten vullen en kan je vertellen ik ben der 1x gewoon knock out gegaan... maar nu heb ik weer een strak gebit.. nog even tandvlees goed laten worden door goed te poetsen enz en dan kan ik weer lachend door het leven.. het is klote en was er 2 dagen van te voren al flink meer bezig maar het helpt wel als je gewoon weer heerlijk alles kan eten zonder pijn enz
noortje schreef:ik ben tandartsassistente en echt..met een verdoving voel je er niks van..vaak zit het tussen de oren.
ik zou gewoon afspreken om eerst 1 gaatje te laten vullen met verdoving zodat je ziet dat het niks voorstelt
het is het echt waard geloof mij.. ga desnoods eerst kennismaken enz. en wat ze hier ook zeggen met verdoving voel je niks voel je toch n og wat dan spuiten ze gewoon even bij.. Ik ben erg moeilijk te verdoven dus moesten vaak aantal keer spuiten maar ik voelde niks.. noortje schreef:nog 1 vraagje.. je zegt spuiten helpen niet?
hoe bedoel je dit, voel je nog steeds pijn ondanks de verdoving?
Charr_x schreef:Ik ga netjes elk half jaar en hebt zo ongeveer elke keer wel 4 gaatjes.
Ik poets meestal maar 1x per dag en flos maar af en toe, ik leer er dus ook niets uit.
Ik ben wel heel blij met mijn tandarts. Nog nooit pijn gehad bij hem, hij neemt zijn tijd, luistert naar je,...
Ik weet niet waar je in BE woont, maar anders kan ik je hem aanraden!
Weet je, ik denk altijd maar zo, je teen stoten doet veeeeeeeel meer pijn dan wat gaatjes laten vullen bij de tandarts.
, dat doet ook pijn!)! 
dat werkt ook erg afleidend. Heerlijk!