Bijna nooit, alleen met schaatsen als ik net begin, maar dat is ook alles. Dat is een pijn die ik weg kan drukken.
Ik ben verkouden, sinds vorige week zaterdag ofzo. Dinsdag begon ik rugpijn te krijgen, gaandeweg de dag. Zitten deed pijn, staan was fijn. Hé dat rijmt.
Gisteren ben ik ziek thuisgebleven maar was staan nog fijn... Helaas was ik te ziek om constant te staan... Geen energie voor.
Vandaag voel ik me weer een stuk beter, maar die rug! Mijn god, ik weet niet wat ik heb gedaan...
Zelfs op bed liggen doet pijn. Zitten doet constant pijn, staan doet nu OOK pijn...
En wat heb ik gedaan de laatste dagen? Niets, ja even paardgereden op maandag maar no way dat daar die pijn vandaan komt...
Als ik er op druk, doet het geen pijn. Het lijkt aan de binnenkant te zitten.
Ik zou zweren dat het kwam van m'n verkoudheid, maar daar geloof ik inmiddels al niets meer van...
) voorgeschreven. Ik dus naar de kinesist gegaan, zij deed vanalles met mijn rug waarvan ik niet wist wat ze deed, maar ik onderging het gewoon.

), maar goed dat je daar dan heen bent geweest.

Sorry hoor, maar mag ik nu al niet eens zeggen dat ik mijn verhaal wel iets herken?
Jij weet ook niet hoe ik me heb gevoeld dus ik vind het een beetje vreemd dat je nu ineens zegt dat er punten niet overeen kunnen komen.