Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

maar ik blijf haar nog steeds een aansteller vinden hoor, maar ze had uiteindelijk dus wel iets
Liselot11 schreef:Aandacht lijkt het wel ja zoals al gezegd wordt.
Had op school vroeger ook een meisje dat maandelijks wel een keer flauw viel, natuurlijk midden op het schoolplein zodat er veel publiek was. Dat gebeurde ook een keer vlak voor mijn neus, ze viel flauw, maar trok toen ze al zo'n 10 seconde op de grond lag nog wel even haar shirtje goed naar beneden zodat haar buik niet te zien was...
Maar misschien toch aan haar vragen wat er is, waarom je aan haar twijfelt?
upendo schreef:Liselot11 schreef:Aandacht lijkt het wel ja zoals al gezegd wordt.
Had op school vroeger ook een meisje dat maandelijks wel een keer flauw viel, natuurlijk midden op het schoolplein zodat er veel publiek was. Dat gebeurde ook een keer vlak voor mijn neus, ze viel flauw, maar trok toen ze al zo'n 10 seconde op de grond lag nog wel even haar shirtje goed naar beneden zodat haar buik niet te zien was...
Maar misschien toch aan haar vragen wat er is, waarom je aan haar twijfelt?
Dan valt het aandachts-aspect wel heel erg op ja..
@Noppes: in combinatie met alle andere dingen zou ik dat niet zo snel denken.
_Bitje_ schreef:wat raar, je zou je toch niet kunnen voorstellen dat iemand zo iets doet om aandacht te trekken?
En die ene heeft werkelijk alles gehad en is overal wonderbaarlijk van genezen...

Noppes schreef:[@Noppes: in combinatie met alle andere dingen zou ik dat niet zo snel denken.
[/quote]Rianneke schreef:MysticTinker schreef:Inderdaad even in de zij knijpen om te controleren of het echt is.
Kietelen als ze flauw is gevallen

Zonnebloem schreef:Soms beweegt ze een heel klein beetje, nauwlijks zichtbaar maar dan legt ze een hand of arm net iets anders. Iemand kneep een keer in haar schouder(spier?) was in elk geval een pijnprikkel en toen vertrok haar gezicht wel maar later zei ze dat ze van niks wist.
Ook een keer was in de kantine van een sportschool, hadden ambu mensen haar aan een monitor gelegd en toen een en 1 zei, ik kan me niet voorstellen dat ze echt buiten westen is en toen ging dr hartslag opeens omhoog.
Ze heeft een goede thuissituatie en genoeg vrienden.
Maar wat ik ook erg vaag vond, ik vertelde haar dat ik over 2 weken geopereerd word en ze reageerde heel gek, net of dat niks voorstelde, kan niet uitleggen waarom maar ik had serieus het idee dat ze jaloers was ofzo. Ben al vaken aan mijn pols geopereerd en dan leek ze ook bijna jaloers, keek ze echt afgustig naar mijn gips en toen mijn blinde darm dr uit moest had zei 2 weken later precies dezelfde klachten alleen was er bij haar niks aan dehand, zelfs geen verstopping. Maar ze vroeg wel of ze niet voor de zekerheid een kijkoperatie wouden doen.
Het kan toeval zijn hoor, maar ik vind het gewoon vreemd. Maar zou je eecht zoiets doen om aandacht te krijgen? Dat zou echt wel heel ziek zijn. Dan be nje toch wel rijp voor de psychiater.