Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
maar ben dan niet dement, maar gewoon ergens anders met mijn hooft 
dementie kan een gevaar voor jezelf en omgeving zijn dus het is wel handig om dat uit te zoeken chocobroodje schreef:Tsja ik vind stiekum roken nu niet direct een teken van dementie, wat doet ze nog meer dan?
frangelica schreef:chocobroodje schreef:Tsja ik vind stiekum roken nu niet direct een teken van dementie, wat doet ze nog meer dan?
toch wel.....mijn oma begon ook met stiekum drinken.....maar wil je meer weten stuur me maar een pbtje..
oma heeft 11 jaar dementie gehad en daarna overleden....als ik hier alles neer ga zetten vind ik onrespecktloos voor mijn overleden oma.
dementie is een hel.
Citaat:Drinken vind ik wel iets heeeeel anders dan roken! Laat de huisarts een keertje bij haar thuis komen of vraag iig een gesprek met hem aan.
Hoe gaat het in huis? Kunnen ze (en doen ze het ook) nog koken/schoonmaken zelfstandig leven? Wat zegt je opa hier over?
xvanity22 schreef:Ja inderdaad, ze rookte vroeger heel veel. De reden dat ze weer is gaan roken is eigenlijk ook niet echt bekend.
chocobroodje schreef:Is er thuis hulp? Hebben jullie daar al eens contact mee opgenomen? Dit hoeft nog geen dementie te zijn maar het kan natuurlijk wel. Op het moment dat je naar de datum of de dag van vandaag vraagt weet ze dat nog? Haar adres? Telefoonnummer? Dat soort dingen, gaan ze daar fouten in maken dan wordt het serieuzer