Terwijl ik dan nu weer een zak snoep zit weg te werken.
Maar dan voel ik me zometeen weer rot, dat weet ik zeker.Ik heb het zelfs als ik limonade heb gedronken! Is dat wel normaal?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Maar dan voel ik me zometeen weer rot, dat weet ik zeker.
. Denk dat iedereen het wel eens heeft gehad
. 
Peuk schreef:Nuja ik heb wel een periode gehad dat ik het weer uitkotste. Ook een periode dat ik echt niks at op een dag, en een periode dat ik me helemaal volvrat.![]()
En nu dit dus. Ben benieuwd wat de volgende is.
Maar ik heb geen eetprobleem ofzo hoor.Ik ben ook niet bepaald dun haha.
Peuk schreef:Nuja ik heb wel een periode gehad dat ik het weer uitkotste. Ook een periode dat ik echt niks at op een dag, en een periode dat ik me helemaal volvrat.![]()

Menino schreef:Peuk schreef:Nuja ik heb wel een periode gehad dat ik het weer uitkotste. Ook een periode dat ik echt niks at op een dag, en een periode dat ik me helemaal volvrat.![]()
dat je dun moet zijn om een eetprobleem te e hebben is echt een enorm misverstand,
als jij je eten expres uitkotst, of een periode jezelf expres uithongert, of een periode zoveel eet dat je er geen controle meer over hebt (of wil hebben) ... Dan durf ik jou met zekerheid te zeggen dat er wel degelijk sprake is van op z'n minst een eetprobleem zoniet een eetstoornis,
Serieus, dat is geen normaal gedrag en ik denk dat je dat zelf ook echt wel ergens beseft (anders open je dit topic niet) ... en waarschijnlijk zit er een nog veel groter (emotioneel) probleem achter!
Ik zou echt zeggen dat je eens een dringend gesprekje moet gaan voeren met je huisarts hierover....!
Peuk schreef:Nee joh, ik doe dat nu toch niet meer.
Ik eet gewoon normaal nu hoor. Ik voelde me altijd heel goed als ik gewoon weinig at, en dan ook dunner was. Ik ben nu een stuk voller, en dat vind ik niet mooi. Daarom heb ik spijt achteraf, want dan voel ik me dik. Maarja. Dat heeft toch iedereen wel is