Ik zit natuurlijk nu in de pubertijd met me 15 jarige leeftijd. En heb nu al een tijdje van die bultjes ( kleine pukkeltjes ) op me armen.
De zomer komt er weer aan, en vind het niet echt mooi staan ..

Heeft iemand DE tip om zo iets weg te krijgen?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

ZusJacobs schreef:Ik weet niet of je er ook aan zit? Maar meestal krabben mensen het weg en ontstaan er littekens, als je er iets van calendula op smeert scheelt het ook al een boel! Mijn armen waren na 3 dagen al veel egaler iig.
(alleen de naam weet ik niet
). Ik heb het soms ook, de ene keer erger dan de andere, en het enige wat je kunt doen is scrubben inderdaad.. Ik lees even mee voor een eventuele gouden tip
_Sannee schreef:Heb even gezocht op google. En zo ziet er er ongeveer uit. http://www.skincare4uonline.com/keratos ... close1.jpg
Citaat:Vitamine A speelt een grote rol bij de weerstand tegen infecties. Vitamine A zorgt ervoor dat de huid gezond is en dat de groei en vernieuwing van de cellen goed verloopt. In Nederland krijgen we een derde van vitamine A binnen via vlees (lever) en vleeswaren, melk en melkproducten. Hoe vetter de melk, des te meer vitamine A erin zit. In volle melk zit dus meer vitamine A dan in halfvolle melk. Aan margarine en halvarine wordt deze vitamine standaard toegevoegd. In groenten en fruit (zoals kool, wortels en broccoli) zit vooral provitamine A (bètacaroteen). Deze stof kan in het lichaam in vitamine A worden omgezet. Een tekort aan vitamine A kan leiden tot nachtblindheid (of zelfs totale blindheid) en een droge huid. Te veel nemen van vitamine A kan leiden tot hoofdpijn, misselijkheid en duizeligheid.

wordt tijd dat de zon weer lekker gaat schijnen dan voor mij..
.
.
.