Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Maar daarna ging het beter, ik kreeg weer energie, en voelde me echt weer goed.
Als de dokter morgen adviseert me op te laten nemen, dan zal ik dat ook zeker doen. Maar ik baal er dan wel van.. Ik kan alleen maar hopen dat ik me dan snel weer beter voel. 
Jose22 schreef:De verloskundige heeft al half/ half voorspelt dat ik er waarschijnlijk de hele zwangerschap last van ga hebben. Dat vraag ik me inderdaad ook af; dit moet leuk zijn? Vriendlief heeft het al over een tweede.. Nou, die mag hij dan mooi zelf dragen!
Zwanger zijn op zich is inderdaad een klein wonder. Goede vrienden van ons zijn al 4 jaar bezig en zouden hier een moord voor doen. Maar ik kan maar met moeite blij zijn. Toen ik ons kleine monster afgelopen dinsdag op de echo het vruchtwater op zag drinken, voelde ik een steek van jaloezie. Slaat toch ook nergens op? Jaloers zijn op de baby...
Ik ben wel blij te horen dat ik niet de enige benAls de dokter morgen adviseert me op te laten nemen, dan zal ik dat ook zeker doen. Maar ik baal er dan wel van.. Ik kan alleen maar hopen dat ik me dan snel weer beter voel.
) Sterkte!