Zoals de titel zegt is mijn paard vanmiddag op m'n voet gaan staan. En dan niet zachtjes, nee hij sprong erop zo ongeveer.
Binnen twee tellen had ik een paarse hoef op m'n voet staan. Het deed behoorlijk wat pijn maar nog niet ontzettend ofzo.
Toen ik in de auto terug naar huis zat merkte ik wel dat ik heel veel moeite had met gas geven/remmen. M'n voet wilde niet meewerken en het deed superveel pijn.
Nu is het een uurtje of 4 later en gaat het eigenlijk steeds meer pijn doen. Het is niet echt paars meer, maar wel dikker geworden. Ik dacht eerst van; blauwe plek misschien een heel klein beetje gekneusd.
Nu begin ik me echter af te vragen of het niet heel misschien toch gebroken kan zijn.
Het is zegmaar het midden van m'n voet, dus ik kan ook niet echt checken of ik het nog kan bewegen oid.
Zijn hier toevallig mensen die meer verstand hebben van breuken/kneuzingen en mij kunnen vertellen wanneer het gebroken zou kunnen zijn?
Het lijkt me niet meer nuttig om nu nog naar de EHBO te gaan. Maar als het nou morgen nog zo'n pijn doet is het misschien wel slim om foto's te maken misschien? Kan ik dan meteen een afspraak in het ziekenhuis maken of moet ik eerst langs de huisarts?
Ik hoop dat iemand er meer over weet dan ik xD
heeft zitten volgens mij je middenvoetsbeentjes. Die zijn vrij kwetsbaar, dus als ze het nodig vinden toch maar even op de foto. Misschien is het een scheurtje in je botjes maar voor hetzelfde geld is het een breuk die scheef komt te staan omdat je er te laat mee bij de dokter bent.
maar erop drukken aan de bovenkant gaat echt niet, dan verga ik van de pijn xD
, en dat doe ik niet snel. Ook kan ik mijn grote teen helemaal niet meer bewegen en voel ik hem ook niet en is mijn voet dik. Dus ga voor de zekerheid gewoon langs de dokter want straks is het wel gebroken en kunnen ze er niks meer aan doen. Tot die tijd je voet omhoog en koelen. Succes