Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

.
Waarschijnlijk dosis iets te hoog, maar het gevoel wat ik van die concerta kreeg beangstigde me en dus ben ik terug gegaan naar de ritalin. obsession schreef:Concerta ook gehad. Vond het een ramp. Werd er aggressief van en heel prikkelbaar van. Kon niks meer hebben, geluiden om me heen, alles irriteerde me, moest toen dosis verhogen maar het werd alleen maar erger. Bovendien was ik er ook kotsmisselijk van!
Nu begin ik binnenkort met Strattera. Iemand daar toevallig ervaring mee?

.
Marei schreef:Mijn 2 kinderen krijgen Strattera omdat concerta (en dus ritalin) hun in zombies veranderde.
Het duurt lang voor het eenmaal goed werkt maar het was in mijn geval de moeite waard..
Yamcha schreef:Voor niet-ADHD-ers wel, maar voor mij ben je een held.
*neemt hoed af, en maakt elegante buiging voor Paix*
Het is altijd heel lastig, bij zoiets, dat anderen (niet ADHD/ADD'ers) inderdaad gewoon niet begrijpen dat opletten, concentreren, echt een heel moeilijk iets is. Ik kan me daarbij weer niet voorstellen hoe dat 'normaal' kan zijn.
Hoe iemand zich altijd en overal kan concentreren, hele gesprekken kan voeren, en niet voortdurend een gedachtestroom in zijn hoofd heeft.
Unseen schreef:Voor mij ook!Het is altijd heel lastig, bij zoiets, dat anderen (niet ADHD/ADD'ers) inderdaad gewoon niet begrijpen dat opletten, concentreren, echt een heel moeilijk iets is. Ik kan me daarbij weer niet voorstellen hoe dat 'normaal' kan zijn.
Hoe iemand zich altijd en overal kan concentreren, hele gesprekken kan voeren, en niet voortdurend een gedachtestroom in zijn hoofd heeft.