- Trap aflopen
- Paardrijden: Kan ik niet meer lichtrijden
- Als ik van mijn paard afstap en op de grond neerkom doet het zeer.
- Als ik zware dingen til voel ik het in mijn knieen.
- Iets harder lopen dan wandelen is onmogelijk!
Het doet aan beiden knieen zeer! In ruststand aan het einde van de dag zeurt mijn linker knie een beetje.
Mijn vriend vind dat ik naar de dokter moet...ik vraag me af of dit nog niet overdreven is? Het voelt NIET als spieren/bandenpijn....die spierpijn heb ik in week 1 al gehad. Het doet ook niet zeer met buigen tenzij ik op mijn knieen ga zitten en ze helemaal doorbuig dan voel je het wel.
Ik zal toch niet iets beschadigd hebben wat blijvend is!!?? Nu denk ik echt van: was ik maar NOOIT begonnen!!!
Wie heeft dit ook ooit gehad?? Het lijkt wel of de demping in mijn knie weg is. Ik kan nog geen 2 stappen 'rennen' 'sprinten' om de weg over te steken! Ik lijk net een oud wijf!!!

) en moets wat rusthouden.
maar goed....als ik stil zit heb ik opzich geen probleem en met gewoon lopen voel ik in de loop van de dag wel iets maar niet dat ik niet normaal kan lopen. Ik hoop zooooooo dat het over gaat!! En hardlopen daar ben ik nu wel even klaar mee hoewel ik het net leuk vond en wel de drang heb om te gaan maar als dat als gevolg heeft dat ik last blijf houden EN niet meer kan paardrijden....??
maar ik denk wel dat het meer naar voren zit dan naar achteren.