Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
__Nathalie__ schreef:volgens de dokter moet ik mn rugspieren of banden sterker maken dus daar doe ik nu al een tijdje oefeningen voor. Dus wil eerst maar eens kijken of dat wat opleverd.
ElCid schreef:Merkwaardig dat er hier niemand is die blijkbaar kijkt naar de link die ik over de Body Stress Release heb gegeven. Ik heb van mijn 11e tot mijn 49e rugklachten gehad wegens de scoliose, stijve onderrug en daarbij later nog een whiplash.
Ik heb me er, godzijdank, nooit bij neergelegd en de tip die ik kreeg van een kennis over de BSR opgevolgd.
Ik begrijp soms niet dat mensen maar gewoon met pijn blijven doorlopen en als er iets wordt aangedragen wat een hele goede kans heeft om echt te helpen deze niet nadre bekijken.
Dat geldt niet alleen hier maar ook als ik me om me heen kijk, naar mensen die alitjd maar klagen over pijn en hun leven daar negatief door laten beinvloeden, dan lijkt deze tip niet de moeite waard en gaan ze gewoon verder met de reguliere oplossingen die niet helpen.
Gelukkig heb ik de tip wel opgevolgd en kan nu weer de dingen doen waar ik plezier in heb, en veel anderen hebben dit ook gedaan.
Eerlijk gezegd denk ik dan ook dat sommige mensen niet echt willen genezen, hoe raar het ook klinkt. Het kan heel eng zijn om opeens "gezond en pijn vrij" te zijn.
Ik wil niet zeggen dat het altijd helpt maar heel vaak wel, lees de info op de site maar eens en probeer het. Na de 1e keren merkte ik al dat mijn pijn eindelijk weg was en bleef. Ik ga nu nog 1 x per 2 maanden voor een soort van onderhoudsbeurt, zelden omdat de pijn te veel wordt.
lammie2701 schreef:bij mij helpt paardrijden trouwens erg goed voor mijn rugpijn...helaas wordt dat alleen niet vergoed door de verzekering...en mijn fysio deelt mijn mening...
, een soort "paardenbijlage"
. ElCid schreef:Ik begrijp soms niet dat mensen maar gewoon met pijn blijven doorlopen en als er iets wordt aangedragen wat een hele goede kans heeft om echt te helpen deze niet nadre bekijken.
.