Even kort uitgelegd wat er aan de hand is

Gister ben ik bij een bioresonantie therapeut geweest en die heeft m'n lichaam met zo'n apparaat gemeten en gekeken waar mn lichaam allergisch voor was en of m'n lichaam schimmels ed. bevat. En nu blijk ik last te hebben van een schimmel. En hiervoor moet ik nu een soort 'dieet' volgen met algemene richtlijnen (behalve als ik daar allergisch voor ben).
Nu kwam er dus uit dat ik voor deze producten allergisch ben (niet schrikken
)Koemelk
Melksuiker
Gist
Ananas
Appel
Avocado
Bananen
Citroen
Grapefruit
Kiwi
Sinaasappel
Eigeel
Eiwit
Varkensvlees
Bonen
Spinazie
Tomaten
Uien
Noten (Amandelen, hazelnoten, kokosnoten, pinda's, walnoten)
Kruiderij (Anijs, Curry, Komijn, Paprika, Peper, Peterselie, Selderij)
en Suiker
Maar ik heb nu dus geen flauw idee wat ik allemaal nog kan eten en wat ik lekker vind.
Bijna alle producten die ik at daar zit wel 1 product van m'n lijst in, en vis mag ik wel maar daar ben ik niet zo dol op, sowieso ben ik geen makkelijke eter
.Mijn vraag was of er meer mensen zijn die dit dieet gevolgd hebben en of jullie tips hebben zodat ik een beetje weet wat ik wel mag eten. Ik zie door de bomen het bos niet meer
en ik zou graag van dit virus af willen komen en me wel streng aan het dieet willen houden en dus niet te veel smokkelen.- Wat ik nu zo'n beetje wat ik eet en drink;
Brood zonder gist
Rijstewafels
Aardbeien
Mandarijnen
Gekookte worst (rundervlees)
Water (liefst Spa blauw zei de therapeut)
Kipfilet
Bedankt voor het lezen van m'n nogal warrige verhaal

Heeft het bij jou geholpen?
geweldige diagnose!
) Druppels nooit gebruikt, dieet maar 2 weken gevolgd, en meneer de therapeut bleef iedere maand maar zeggen dat ie duidelijk verbetering zag en dat ik me vast goed aan het dieet/druppelschema had gehouden.