Nu was mijn voortand donkerder van kleur, nou volgens hem kwam dat omdat ik was gevallen heel lang geleden en mijn tand toen doodgegaan was. Hij kon deze bleken door 'even mijn wortel in de tand op te zoeken en daar wat bleekspul in te gooien'.
Ik daarheen.. nou verdoving gekregen,niks aan de hand..
Ik zeg nog..:'relaxed wel zo'n verdoving ik merk helemaal niks..'
Nog geen minuut later in een keer een hele scherpe bijtende pijn die door m'n hele lip naar m'n wang trekt.. Nu ben ik geen kleinzerig typje maar ik heb het uitgeschreeuwd daar. Had hij een foutje gemaakt en per ongeluk bleekmiddel (chloor ofzo) in mijn wortel gespoten ipv eromheen ofzo.. Was hem nog nooit gebeurd en hij had me naar huis gestuurd.
De hele middag pijn gehad en alleen maar gejankt en m'n lip werd steeds dikker..
Word ik wakker vanochtend.. Heb ik echt een GIGANTISCHE bovenlip! Het lijkt wel een combinatie van iemand die een beroerte heeft gehad (want de rechterkant hangt scheef) , een hazenlip en vanessa die net uit de botoxkliniek komt.
Het is echt heel erg dus ik schrok me rot natuurlijk en heb meteen de tandarts gebeld.. zegt hij ; ja ik heb me ook wel zorgen gemaakt, het was absoluut niet de bedoeling en ik heb hier ook geen ervaring mee, dit is me nog nooit gebeurd en ik ga het ziekenhuis even bellen en vragen hoe of wat.
Nou hij belde me terug.. de kaakchirurg had gezegd dat het 'in ieder geval helemaal wegtrekt' (Ja , dat mag ik hopen!!) maar voorlopig loop ik er nog anderhalve week mee. Dat terwijl ik net een weekkie vakantie heb..
En volgende week moet ik weer terug voor de vervolgbehandeling
Zal morgen ff een foto uploaden van hoe ik er bij loop
Chloor in je lijf? Dat is toch écht niet goed! 
ik snap dat je daar niet meer in de stoel wilt liggen. Ik hoop da je er niet zo veel last van krijgt (ontstekingen enzo) en dat de dikheid snel wegtrekt!