Misschien vragen jullie je af waarom ik zo'n topic open.
Ik vraag me gewoon af of er mensen op Bokt zijn die bij zich zelf een medische misser hebben mee gemaakt.
Hier dus ruimte om er over te praten en te vertellen wat er bij jou medische is mis gegaan door fouten van doktoren.
Groetjes.
Mijn 'medische misser'.
Ik 2008 had ik een verzorg paard op Urk ik fietse dan vanaf mijn woonplaats naar het paard en weer terug.
In September fietse ik terug naar huis en ondertussen smste ik mijn vriend dat ik naar huis kwam.
Stom, ik lette dus totaal niet op wat er voor me gebeurde. Ik nam de bocht te ruim en reed zo tegen een stil staande auto op.
Als ik het me nu bedenken ontzettend stom maar ook wel grappig. Wat zal het er dom uit gezien hebben.
Er stonden in die straat mensen te praten dus die hebben mijn 'ongeluk' mee gemaakt.
Ik stond te trillen op mijn benen en zag dat de auto bij zijn achterlamp kapot was.
Dus vroeg ik aan de mensen of ze wisten van wie die auto was. Want ondanks mijn domheid wou ik eerlijk zijn.
Nou zo gedaan en toen zei de man van de auto: "Maar meid kijk eens naar je knie" mijn paardrijbroek was kapot en er kwam een straal bloed uit. Dus paardrijbroek opgestroop (pijnlijk!) en gekeken en ga hoor me vel ging er los en zwart bij.
Ik zei stoer dat het ging en fietste verder, erg fout want me paardrijlaars stak in mijn wond.
Nog geen 200m verder kwam mijn jas tussen de bagage rek en ben ik uiteindelijk alsnog door iemand thuis gebracht.
Thuis was mijn vriend er nog niet, omdat ik aanvoelde dat het met me knie niet goed ging ben ik snel onder de douche gegaan.
Me been niet me gewassen en daarna soepele kleren aangedaan. En naar de buren gelopen om te vragen of ik misschien naar de dokter moest.
Mijn ongelukje was rond 15:00 om 19:30 kon ik pas in het ziekenhuis terecht.
Mijn wond was inmiddels nog zwarter geworden maar nee ik hoefde echt niet eerder te komen zeiden ze aan de foon.
Nou ja eenmaal in het ziekenhuis is het gehecht. De randen van mijn wond waren zwart maar volgens de dienstdoende arts niet dood.
Na 8 dagen moest ik me melden bij de huisarts. In tussentijd vielen er stukken vlees van mijn wond af.
Erg goor maar mijn eigenhuisarts was er niet. Dus toch maar afgewacht.
Na 8 dagen me gemeld bij een andere huisarts. Maar mijn hechtingen moesten langer blijven zitten want het zag er totaal niet goed uit.
Ik had een soort winkelhaak in mijn knie waarvan gewoon een lap los hing dat hebben ze gehecht. Maar nu vielen alle randen aan vlees er af. En vulde zich met korst. Voor mij een goed gevoel
ik ben niet zo bekend in die wereld.Na 15 dagen kwam ik bij mijn eigen arts want eindelijk! me hechtingn mochten er uit.
Toen werdt mijn arts een beetje boos, mijn knie was totaal verkeerd gehecht en veel te laat. Daarom was mijn wond niet netjes als een streepje geheeld maar had ik gewoon een litteken van 0,5 cm breed. En natuurlijk veel langer maar dat zou sowieso zo zijn.
Mijn arts kon de hechtingen niet eens uit mijn knie krijgen zo drama waren ze gehecht.
Dus heeft hij ze laten zitten en na 2 a 3 weken kwamen ze vanzelf een keer zo blood te liggen dat ik ze er uit kon trekken of knippen.
Nu heb ik dus een aardig litteken wat veel dikker is geworden dan gemoeten had.
Waarschijnlijk, als ik eerder geholpen was en beter gehecht was had je er nu nog weinig van gezien.
Dit is natuurlijk maar een klein foutje maar ben wel benieuwd wat bokkers allemaal hebben mee gemaakt.

Hoe krijgen ze dat voor elkaar.
Heel veel sterkte, ik hoop dat het helemaal goed komt!
Alleen is helaas het lidteken van het kleine knobbeltje een stuk groter uitgevallen door deze brandwond.