.Ik ben vanplan om een stijltang te gaan kopen. Maar heb je dan een beschermende creme nodig? En welke gebruiken jullie en is redelijk betaalbaar?
Ik weet wel al dat het natuurlijk niet goed is om te vaak je haar te stijlen
.Alvast bedankt!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
.
.
?
? Sieeem schreef:Je moet hem voor het stylen inbrengen en hij kost ong. €6.50
babydolll schreef:ik gebruik de hele lijn van Chi(farouk systems), Chi infra lijn voor het wassen. Daarnaast gebruik ik de chi silk infusion + Chi iron gaurd. Ik gebruik een braun satin hair stijltang. Gebruik alsjeblieft geen goedkope troep, daar gaat je stijltang en je haar van achteruit!
diam0nd schreef:babydolll schreef:ik gebruik de hele lijn van Chi(farouk systems), Chi infra lijn voor het wassen. Daarnaast gebruik ik de chi silk infusion + Chi iron gaurd. Ik gebruik een braun satin hair stijltang. Gebruik alsjeblieft geen goedkope troep, daar gaat je stijltang en je haar van achteruit!
Waar koop jij deze producten precies? Ik heb er namelijk nog nooit van gehoord, ben zelf namelijk op zoek naar iets anders/beters. .
En hoe bevalt dit je?

Is een onderdeel van Schwarzkopf.
urselin schreef:Ik koop Chi producten bij mijn kapster (kapsalon John Beerens Tilburg)
Ik gebruik ook de Infra lijn van Chi (conditioner & shampoo), maar ook de shine spray van Chi die je voor het stijlen kan gebruiken.
Chi heeft zulke fijne producten